Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Funny” post=122153]Als ik dan toch naar 1 auto van de 3 wil gaan kijken is het de 996 targa .[/quote]Ik ook van de 2de eigenaar en porsche-dealer onderhouden, en je klets er nog wel 1000 euro af 😉

Rodondo zo kan ik blijven rondrijden . 😉

[quote=”Funny” post=122153]Als ik dan toch naar 1 auto van de 3 wil gaan kijken is het de 996 targa .[/quote]

Vergeet dan zeker Wes niet op te pikken hé ! :sarcastisch

Als ik dan toch naar 1 auto van de 3 wil gaan kijken is het de 996 targa .

[quote=”SL33PY” post=122142] Alleen spijtig dat je hem moet importeren [/quote]Dat moet geen probleem zijn met een originele auto. Hout inleg eruit, carbon inleg erin :coolness:

Persoonlijke mening op de drie laatste van Bully:
                die millenium wrap witte heeft een mottig interieur :puke:

die van bij raes racing ziet er goed uit, ik denk wel dat je nog wat kan pingelen sinds ze net gezakt zijn in prijs, geeft aan dat ze hem aan de straatstenen niet kwijtgeraken. :up:

de targa ziet er mooi uit, behalve de houtinleg. Alleen spijtig dat je hem moet importeren

Nu nog geld hebben om een 4e wagen te kopen… sigh zo veel mooie auto’s, zo weinig geld :bounce:

996 milenium wrap-wit met een jaar garantie. klikhierop

Zwart/zwarte met een jaar garantie. klikhierop

Van de 2de eigenaar een 996 3.6 Targa klikhierop …….Mmmmm :think:

[quote=”RODONDO” post=122020][quote=”WES-RS” post=121994]Ghost: Kun je eender welke wagen zomaar als lichte vracht inschrijven dan?
                        Ik dacht dat dat alleen maar bij SUV’s, pick-up’s en stations kon?

RODONDO: op welke wagens doel je? Die grijze 996 van 18500?[/quote]

DCT verkoopt C-klasse break AMG (ook onder de kap!) in lichte vracht.

Links van de P’s staan op pag. 50.[/quote]

Die is AMG voor mij te duur 😯
                        De M5 touring lichte vracht die ik weet staan(staat nog niet op het net)kost mij 22k.
                        2007 80 dkm.

Die dat ik wou kopen staat er ook tussen maar hier totaal afgebroken! Wagen zag er nochtans goed uit en had de laatste 4 jaar maar 4.000 km gereden en was van gepensioneerde man die wegens zijn handicap niet meer met de wagen kan rijden.
                          Mocht hem meenemen voor 9.500 euro. Denk dat hij nog gaat zakken tot 8.500! Dus wachten.
                          Had wel een mooie gezien maar een 987 van 2006 met 39.000 km mocht weg voor 20.000 euro MAAR BIV nog 3.000 euro en daar heb ik GEEN zin in (noch budget voor) en zeker niet voor een derde wagen die max. 3.000 km/jaar zal rijden!

onderhoud jullie oudjes maar goed, de Aziaten hebben te smaak ook te pakken.
                            dus zakken in prijs gaan ze niet meer doen (indien in goede staat)

de nieuwe suv is ook voorzien voor die markt.

[quote=”WES-RS” post=121994]Ghost: Kun je eender welke wagen zomaar als lichte vracht inschrijven dan?
                              Ik dacht dat dat alleen maar bij SUV’s, pick-up’s en stations kon?

RODONDO: op welke wagens doel je? Die grijze 996 van 18500?[/quote]

DCT verkoopt C-klasse break AMG (ook onder de kap!) in lichte vracht.

Links van de P’s staan op pag. 50.

Volledig eens met bovenstaande onderbouwing, zorg dragen voor de P en later zien we wel wat de waarde nog kan zijn, als dat ons interesseerd op dat moment tenminste. Er zijn idd kopers die enkel prijs kopen met een korte termijn visie, je hebt er anderen die het bekijken op lange termijn en dat zal nooit veranderen. Iedereen bepaald zijn eigen keuze, en wie zijn wij om dat te trachten veranderen.

[quote=”bladerunner” post=121882]Dat is wat ik bedoel 🙄 🙄 Ze smijten ermee naar uwe kop, aan de straatstenen niet kwijt te geraken en dan nog. Koop er maar zo ene, nadien geraak je er niet meer vanaf of je moet ze bij manier van spreken naar het oud ijzer brengen.
                                  [/quote]

Kijk nu praten we dezelfde taal .
                                  Dat wil ik ook aanhalen en daarom dat de 996en en Boxsters (en stilaan ook de 997) zo laag in prijs gaan . door oa de massaverkoop , groot aanbod en lage vraag door de economische crisis .
                                  De luchtgekoelden en transaxels hebben deze jaren ook meegemaakt , maar zijn al jaren uit dit dal aan het klimmen .
                                  De goede zijn nu geld waard en misschien krijgen we binnen 10 of 15 jaar hetzelfde fenomeen bij de 996 en 986 modellen .
                                  De meeste verneukt door de kopers van “goedkope” Porsches die ze verbouwen of geen geld (meer) hebben voor stukken of onderhoud en de koper daarna ook , en die daarna ook …
                                  De paar die goed onderhouden zijn en niet te hoge kilometerstanden hebben zullen dan weer in waarde steigen .

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.