Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Mushroom” post=121871]Ik heb er op 2 geklikt, en de ene mankeerde het interieur en bij de andere lag de motor ernaast ;)[/quote]

Tja , in de vlugte (5 minuten zoals vermeld) , zeker overlezen , maar ik ben zeker dat niet alle van de vele links iets staat wat ik niet gezien heb . ik ben enkel op model , prijs , jaar en kilometerstand afgegaan .
      Maar er zullen er zeker bij zijn die bij interesse de moeite zijn om te gaan bekijken .

Is een touring. Dan kan het zonder probleem. Wel maar 2 zitplaatsen meer.

Wim

Is toch ook een Boeren Mestwagen met Wielen. :mrgreen: 😉

Maar dacht ook dat alleen op bestelwagens e.d ging.
          Maar misschien leren we bij.

Ghost: Kun je eender welke wagen zomaar als lichte vracht inschrijven dan?
            Ik dacht dat dat alleen maar bij SUV’s, pick-up’s en stations kon?

RODONDO: op welke wagens doel je? Die grijze 996 van 18500?

[quote=”KOENCARRERA4″ post=121914]Soms moeten we inderdaad gewoon eens tevreden zijn met wat we hebben ! :driver: Ik heb ook reeds tien jaar aan een stuk telkens van wagen verandert en heb nu even alles op ‘PAUSE’ gezet … Tien jaar geleden begonnen met een 928S, daarna 911 SC Targa, 964 Targa, 944 Turbo, 996 3.4, 996 3.6 cabrio, 996 Turbo en nu een 996 Turbo S cabrio … Als ik eens uitreken wat ik allemaal aan BIV betaald heb 😳 😳 :oops:[/quote]

Hier een beetje hetzelfde 😳
              Ik zit momenteel zelfs zonder DD.
              Het is nu de VW Polo delen met de madam 😀
              Naar’t werk op de brommer, ook een Peugeot :happy: is ook leuk maar dat er toch maar snel iets geregeld kan worden met mijn DD BMW, volgende week expertise.

Als dat een beetje meevalt zal de reeds test gereden 2007 BMW M5 snel hier staan, wel als lichte vracht, heb al genoeg BIV de laatste jaren

[quote=”WES-RS” post=121940]Ik ben 1 dagje niet op het forum geweest omdat ik geen internet had en er zijn hier 25 nieuwe berichten gepost. Hoezo meest bezochte topic op PF.be? 😆

Ok… Zoals ik al eerder gezegd heb, heb ik geen interesse in een oud 11je. Om de reden die Koen aanhaald, om een deftige te vinden ligt de aankoopprijs een pak hoger! En degene die goedkoper zijn, verbergen voor 10k euro aan werk. 😐 Geen optie dus. Bedankt voor al de linkjes, maar er zit niet echt mijn ding tussen. Tip, cabrio. Beide zijn een big no-no. ;)[/quote]

En de Boxster en / of 996 bij “Van Beurden” ? Ze spreken nederlands, garantie e.d is dik ok, en kennen de P’s als geen ander. Mailen zou ik niet doen….. 😕 😉

Ik ben 1 dagje niet op het forum geweest omdat ik geen internet had en er zijn hier 25 nieuwe berichten gepost. Hoezo meest bezochte topic op PF.be? 😆

Ok… Zoals ik al eerder gezegd heb, heb ik geen interesse in een oud 11je. Om de reden die Koen aanhaald, om een deftige te vinden ligt de aankoopprijs een pak hoger! En degene die goedkoper zijn, verbergen voor 10k euro aan werk. 😐 Geen optie dus. Bedankt voor al de linkjes, maar er zit niet echt mijn ding tussen. Tip, cabrio. Beide zijn een big no-no. 😉

ik werd al niet vrolijk dat ik voor een volledig jaar biv moest betalen terwijl de wagen 24,5j was en dus dat half jaar niet kon terugvorderen… Al weet ik dat dat bedrag peanuts is ivm wat je voor nieuwere modellen bestaat.

Yep Koen, been there, done that. En achteraf rekenen wordt je niet vrolijk van 😆

Soms moeten we inderdaad gewoon eens tevreden zijn met wat we hebben ! :driver: Ik heb ook reeds tien jaar aan een stuk telkens van wagen verandert en heb nu even alles op ‘PAUSE’ gezet … Tien jaar geleden begonnen met een 928S, daarna 911 SC Targa, 964 Targa, 944 Turbo, 996 3.4, 996 3.6 cabrio, 996 Turbo en nu een 996 Turbo S cabrio … Als ik eens uitreken wat ik allemaal aan BIV betaald heb 😳 😳 😳

[quote=”RODONDO” post=121879]Dan begin ik al te rekenen, te bedenken hoeveel ik van mijn huidige zou krijgen enz….[/quote]
                          En trek daar nog maar 10.000 Euro vanaf 😉
                          Been there, done that :bounce:

Een luchtgekoelde zou eigenlijk netjes droog binnen moeten slapen om hem in redelijke staat te houden denk ik. Ik meen gelezen te hebben dat er bij Wes wel een parkeerplaats maar geen garage voorhanden is. Met de kosten die daardoor ontstaan ben je weeral niet goed bezig, zeker als de P bij aankoop maar zus & zo van carrosserie is. Een garage huren kost dan op jaarbasis weeral een dikke 650 à 750 euro. En we zijn weeral vertrokken….. 😕

“911-lover” post=121869]Effe vijf minuutjes zoeken op slechts één verkoopssite levert dit op .

Voor 17.500€ heb je een 996 4S met geen 100.000km

Voor geen 16.000€ een 996 cabriolet met 182.000km

Voor 17900€ een 2002 996 full option met 86000km

Voor 13500€ een 2001 996 met geen 120.000km

Voor 15.000€ een 2003 Boxster 2700 met 103000km

Voor 8800€ een 1997 Boxster 2.5 met 175000km

Voor 17990 een 2002 Boxster 2.7 met 57000km

Voor 12000€ een 1997 Boxster met 109000km bieden vanaf 10.000€ dus dan kan je die al hebben

Voor 10.500€ een [url=http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porshe-boxster-143596687.html?qq=boxster&list_cat=porsche&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche&start=0] 2000 Boxster 2.7 met 160000km

Dat is wat ik bedoel 🙄 🙄 Ze smijten ermee naar uwe kop, aan de straatstenen niet kwijt te geraken en dan nog. Koop er maar zo ene, nadien geraak je er niet meer vanaf of je moet ze bij manier van spreken naar het oud ijzer brengen.

De BIV , verkeerstaks en verzekering samen is zeker geen 10.000€ (of je moet dringend een andere verzekeringsmakelaar zoeken.

Geteld als je er vijf jaar mee wil rijden hé. 😳

Ik weet zeker dat als ik een vergelijkbare luchtgekoelde moet zoeken onder de 25.000€ ik zeker veel langer tijd nodig heb dan vijf minuutjes (als ik ze al vind)

Mooie luchtgekoelde zijn met moeite te vinden maar ze behouden tenminste hun waarde. Althans voorlopig toch nog en volgens mij in de toekomst ook nog, zie maar naar de pré-impactjes.

Maar genoeg ruzie , ‘t is zoals hierboven geschreven, de Wes moet zelf zijn keuze maar maken.

[quote=”SL33PY” post=121877]Niets daarvan, kijken kopen rijden verdoeme 😀 :D[/quote]

Wes heeft al 52 pagina’s kunnen ademen + enkele maanden voor de eerste pagina. :mrgreen: Nee, serieus nu: een goede realistische balans opmaken en alles goed wikken en wegen. Een jaar vliegt voorbij en de rekening van de rijtaks heb je ieder jaar precies maar juist betaald. Een bandje kost ook al iets net zoals het algemene onderhoud. Ik laat mij soms ook gaan bij het zien van een 997 4S cabrio. Dan begin ik al te rekenen, te bedenken hoeveel ik van mijn huidige zou krijgen enz….om dan “the morning afther” te denken van: bwah, nu rij ik ook.
                                En dan laat ik een dorpeltje plaatsen, en schaf ik nieuwe wieltjes aan. 😉 Weeral slecht bezig, ik krijg er zo al niks van… :happy:

Niets daarvan, kijken kopen rijden verdoeme 😀 😀

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.