Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,162)
    • kan ik alleen maar beamen… Heb zelf ook niet echt héél veel kosten gehad in de voorbije 2,5 jaar

[quote=”WES-RS” post=121639]De P zou puur voor mijn vrije tijd dienen. Dus vooral in het weekend. Ook zou hij gestald worden in de winter en dus vooral bij mooi weer gereden worden.[/quote]

Als je een P op die manier zoekt te gebruiken en +/- 5000 km per jaar zoekt af te leggen, dan snap ik niet dat je geen luchtgekoelde 911 van 25 jaar oud koopt, bv de zo begeerde 3.2 met G50. Als je je gehele budget van aankoop, BIV, rijtaks, vezekering voor een 996 of Boxster 3.2 bijeenlegt kan je een knappe luchtgekoelde kopen, en dan betaal je maar 33 euro rijtaks, +/- 400 euro oldtimerverzekering, BIV weet ik niet maar vorig jaar was dit 65 euro.

Luchtgekoelde duur in onderhoud??? Onderhoud op 20.000km, dus alle vier jaar, +/- 500 euro is 125 euro per jaar, en wat je zelf kan, doe je meestal beter zegt Roger….

En….. veeeeeel betere belegging dan een waterkoker.

Je mag gerust wel eens meerijden, dan kun je zelf voelen dat dit echt geen oude ketels zijn, je weet me wonen hé! :driver:

Moet je eens meerijden Patrick , dan piep je anders :coolness:

PB

Wes, die subaru dat was leuk omdat je uit een corsa kwam. :coolness:

Dat is jaren geleden al beslist dat ik geen kinderen wil. En dit is nu eens iets waar ik wél een keuze in kon maken! 😉 :mrgreen:

Een Subaru is inderdaad een heel leuk ding! En thanks to Koen heb ik dat op de RLC avond mogen ondervinden. :drink: Maar ondanks er ook een boxer inligt, ga ik toch voor de P. 😉

PB

Vauxhall VXR volgens Top Gear. :mrgreen:

En zo blijven we bezig ! :happydance:

Waarom geen Megane Rs of een Subaru zijn toch ook heerlijke wagens ! :sleep: :sleep: :sleep:

[quote=”Mushroom” post=121686][quote=”WES-RS” post=121642]
                    Kinderen komen er niet, nu niet en nooit niet. Dus mij zult ge nooit zien in een monovolume… 8)[/quote]
                    Wacht tot als madam haar biologisch klokje begint te tikken… :think: :mrgreen:
                    Heeft ze zussen ofzo? Eens dat die beginnen werpen wordt het snel besmettelijk :popcorn:[/quote]

Mush +10 😀

Of vriendin of collega…..vroeg of laat heb je de leuke discussie welk ons wel allemaal
                    overkomen is….

[quote=”WES-RS” post=121642]
                      Kinderen komen er niet, nu niet en nooit niet. Dus mij zult ge nooit zien in een monovolume… 8)[/quote]
                      Wacht tot als madam haar biologisch klokje begint te tikken… :think: :mrgreen:
                      Heeft ze zussen ofzo? Eens dat die beginnen werpen wordt het snel besmettelijk :popcorn:

Ja ik weet het, al een jaar ofzo! Is eerst een paar duizend gezakt van prijs om daarna terug te stijgen ❗ ❓ Maar het blijft een hele knappe. 😉

Die gelen cayman staat al héééééééééééééééééééééééééééééééééél lang te koop ze…

Thanks Luc. Ik vind er wel één na nog eens 50 pagina’s ofzo… 🙄

Miljaar al 50 pag aan het meelezen en nog enkele keer iets gepost, go for it Wes :happydance: :happydance: :happydance:

Selecteer het te verkleinen deel (zin, woord) en klik op het TT icoontje (7de icoon van links te beginnen) en dan kun je kiezen uit verschillende lettergrotes. Wijst zichzelf uit. 😉

Ik was nooit van plan een Cayman te kopen hoor. 🙂 Ondanks het heel knappe wagens zijn. Zeker die gele die al een héle tijd op het net staat. :lekker:

De madam zal in elke P wel mooi zijn zeker? 😉 (zeker in ene met getinte ruiten) 🙄 😆
                                Kinderen komen er niet, nu niet en nooit niet. Dus mij zult ge nooit zien in een monovolume… 8)

[quote=”WES-RS” post=121639]De Corsa blijft zowiezo. Dat is mijn DD die gebruikt word voor met mijn vuile kleren in te kruipen elke dag, naar het containerpark rijden, winkelen,… Alles dus waar hij vuil van word of als er geladen moet worden. Best wel een ondankbaar jobke als ik erover nadenk. 🙄

De P zou puur voor mijn vrije tijd dienen. Dus vooral in het weekend. Ook zou hij gestald worden in de winter en dus vooral bij mooi weer gereden worden.[/quote]

allemaal de boom in en gaan voor een cayman S dus :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: :happydance: opa kan meerijden in de corsa en madam mag lachen en mooi zijn in de cayman :happydance: (tot de koters komen(hoe kan ik de letters verkleinen 😆 😆 ))

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.