Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

  • Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

    http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

    Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,162)
    • De Corsa blijft zowiezo. Dat is mijn DD die gebruikt word voor met mijn vuile kleren in te kruipen elke dag, naar het containerpark rijden, winkelen,… Alles dus waar hij vuil van word of als er geladen moet worden. Best wel een ondankbaar jobke als ik erover nadenk. 🙄

      De P zou puur voor mijn vrije tijd dienen. Dus vooral in het weekend. Ook zou hij gestald worden in de winter en dus vooral bij mooi weer gereden worden.

        [quote=”PVB” post=121621][quote=”jeanke” post=121620]996 cabrio
        terug on topic

        Wes: dichtbij om eens te gaan rijden. Als je gaat, kan je ineens binnen springen bij mij voor een ritje in een echte P :think: … luchtgekoeld :relaxman:[/quote]

        Dus watergekoelde zijn geen echte Porsches :driver: :what: ;)[/quote] neee? daar gaan we niet op antwoorden :popcorn:

        miljaar, ondertussen 50 pages, wa wordt het Wes; 986, 996, 911 of toch maar een Cayman S :happydance:
        zoals eerder gezegd, dont let them :ass: :coolness:

        ben het ondertussen wel al kwijt: een dd of pleasure mobiel, hou je de corsa voor erbij of… een p als dd… :what:

          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=208471538&cd=634629516430000000&asrc=st

          Te koop bij een der betere garages ! Hier zeker van waarborg, goede uitleg en correcte antwoorden op de vragen. Ook perfect voor het verdere onderhoud te laten uitvoeren.

          En een prachtige Boxster hebben ze daar ook staan. :applaus:
          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=228060865&asrc=st%7Cs

            Als je wil testrijden moet je toch wel enig idee hebben wat je wil vind ik. Als je met alles een serieuze testrit moet doen….. Ikzelf wist dat het een 996 cabrio MK2 zou worden. Had er een vijftal gezocht en op een zaterdag eind oktober overal een afspraak gemaakt, de verste locatie eerst en zo huiswaarts afgezakt. De beste (naar mijn mening) heb ik een week later gekocht. Zo simpel kan het zijn. By the way: de mooiste naar mijn smaak heb ik laten staan. Je kan niet alles hebben hé. 😉

              Wes: inderdaad.

              Maar ik zou toch eens testritjes gaan maken met de verschillende modellen. Weet je direct wat je niet zoekt.

                Bedankt Jeanke, maar een 911 cabrio is niets voor mij. 😉
                En die 2de is te duur. Voor dat geld kun je een heel mooie 3.6 hebben.

                  En nog eentje voor de Wes: Hij moet dringend wat tijd vrijmaken voor testritjes

                  996

                    [quote=”jeanke” post=121620]996 cabrio
                    terug on topic

                    Wes: dichtbij om eens te gaan rijden. Als je gaat, kan je ineens binnen springen bij mij voor een ritje in een echte P :think: … luchtgekoeld :relaxman:[/quote]

                    Dus watergekoelde zijn geen echte Porsches :driver: :what: 😉

                      996 cabrio
                      terug on topic

                      Wes: dichtbij om eens te gaan rijden. Als je gaat, kan je ineens binnen springen bij mij voor een ritje in een echte P :think: … luchtgekoeld :relaxman:

                        Even duidelijk stellen dat chippen niet alleen om zoveel mogelijk pk’s gaat maar vooral om het koppel. Daarom juist laten de meesten hun bolide upgraden op de rollentestbank, en ja er zijn er die ermee te koop lopen dat ze zoveel pk’s hebben maar dat zegt dus bitter weinig! Het genot komt hem van het koppel, zo snel mogelijk een bepaalde afstand afleggen in een zo kort mogelijke tijd. Dus heren, toch weer geen 80 pagina’s over pk’s, he? :think:

                          [quote=”Mikey” post=121575]Er zijn er die een Porsche Turbo nog chippen, is dat ook omdat deze niet voldoende vermogen heeft :shock:[/quote]

                          Inderdaad :salut:
                          Dat is de enige reden .

                            Zal wel eens ex-schade-auto zijn. Staat op de handelsvoorraad van een auto-bedrijf en wordt door een particulier verkocht :think: 😉

                            S2

                              [quote=”zimmermann” post=121563]http://link.marktplaats.nl/646211331 , al gezien Wes , km? :relaxman:[/quote]

                              Opnieuw een ombouw naar 2003 achteraan, hoe halen jullie ze er altijd uit? Zoveel wordt deze ombouw nochtans niet gedaan (dacht ik). Zou de kap ook omgebouwd zijn naar 2003 model?

                                Tja, een vriend van me heeft zijn vrouw jaren geleden een M6 V10 gegeven. Die laten kietelen en heeft meer dan 600 PK. Zoiets dus klikhierop Leuk om af en toe te lenen :coolness:

                                  [quote=”WES-RS” post=121542][quote=”Datake” post=121512]Ge snapt er weer geen kloten van hé, gij leest wat ge wilt lezen.

                                  Ik laat hem chippen omdat ik taks betaal voor nen 2.7 en ik dan ook het vermogen van een 2.7 wil, en niet het vermogen van een Belgische staat versie :roll:[/quote]

                                  Gij zijt precies wel ne vriendelijke gast he!? 😕

                                  Het gaat niet om hoeveel verkeersbelasting ge betaald, het gaat om het feit dat een 2.7 niet voldoende vermogen heeft. Anders zou ge het geld niet uitgeven om hem te laten chippen als je er zo tevreden over was. Die paar PK (211 naar 255 = 44pk), die volgens uw verhaal (vergelijking tussen 2.7 240pk en S 295pk – verschil is 55pk) niet eens te voelen zijn, gaan het dan niet maken. Heel het verhaal over dichtgeknepen en dergelijke staat hier dus volledig buiten. 211pk vind je te weinig, punt. Dus als ik voor een S wil gaan, laat mij dan voor een S gaan en kom hier de reputatie van een 2.7 niet verdedigen terwijl ik er nooit iets slecht over gezegd heb.[/quote]

                                  Er zijn er die een Porsche Turbo nog chippen, is dat ook omdat deze niet voldoende vermogen heeft 😯

                                15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.