Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Datake” post=121235]Dat chippen is omdat ik het volle potentieel wil benutten en geen toegeknepen versie wil.[/quote]

Reden dat ik vanaf het begin voor een S zou kiezen. 😉

S2

[quote=”Datake” post=121227]…. en volgens hem was het verschil in pk zo miniem dat hij het eigenlijk niet merkte… [/quote]

Ik heb het getest en kan dit beamen. Niet merken is misschien veel gezegd, maar miniem is het in elk geval.
        (Ik denk dat het grootste verschil in het “kopke” zit, het feit dat je weet dat het een S is laat hem zowiezo al sneller aanvoelen. Eigenlijk zou je “blind” moeten kunnen testen, maar of dat zo verstandig is? )

Dat heb ik toch niet gezegd? 😐 Ik heb dat gelezen en raad u aan zelf te vergelijken. Dat chippen is omdat ik het volle potentieel wil benutten en geen toegeknepen versie wil, niet omdat ik hem traag vindt.

Dus volgens u is het verschil in vermogen tussen een 2.7 en S zo miniem,
            dat het zelfs bijna niet voelbaar is tijdens het rijden.
            Toch gaat ge uwe laten chippen… :think:

Ik heb van horen lezen (ja kweet tis raar), op een forum maar weet niet meer welk, tging over iets compleet anders dan pk’s, maar op een gegeven moment zei er iemand, ik heb een Cayman S gehad, daarna een 2.7 en nu terug een S, en volgens hem was het verschil in pk zo miniem dat hij het eigenlijk niet merkte… Ik zou de Boxsters 2.7 toch niet uit sluiten zonder eens nen deftigen proefrit. Ik kan U verzekeren dat ik dacht dat mijn Cayman niet al te snel ging zijn, ik had mijn verwachtingen dan ook laag gezet… maar voor een momenteel 211pk versie te zijn is dat ding SNEL, haar komt recht op mijn armen snel… ok de sensatie en het rijgedrag zijn subliem, maar zelfs in rechte lijn, de autostrade op komen en open trekken tot +7000RPM is kippevel, en ge moet al van goede huize zijn om te volgen, ik had vroeger schrik dat een gechipte bmw 320d misschien rapper ging zijn, maar no way dat die mee kan, tenzij in de hernemingen op koppel misschien… binnenkort wordt hij op 255pk gezet, dus dat gaat nog net ietsje leuker zijn dan….

Sluit niks uit tot je er eens deftig mee gereden hebt…

No Americano for me. 😉

En die 996TT is zo’n 15k Euries boven het budget.
                Dus ofwel koop ik hem niet, ofwel via sponsoring. Kandidaten? :mrgreen:

@Sl33py is absoluut geen probleem dit enkel ter info er bij gezet . 😉

dat is toch geen probleem funny? btw wes, er staat een 996 TT voor 35k€ met slechts 27k km

go for it 🙂

Bully die 996 bij Bavaria ,de prijs is handelaarsprijs en zonder garantie .

klikhierop Een Amerikaanse Porsche 911 3.6i/Manual/Porsche History/Alu18/Memo kmstand 79.000 bj 2002 voor 22.900.

[quote=”911-lover” post=121022][quote=”Datake”]Ze vonden het blijkbaar niet zo tof dat ik zei dat ik niet wakker lag van een paar allochtonen die in hun met drugs geld geleasde Cayenne zichzelf naar Allah gereden hadden…[/quote]

Hoe open de Hollanders ook zijn , op zo’n gebied durven ze dat enkel denken en zeker niet uiten .
                          Hier sta ik 100% achter je mening .[/quote]

+ 10.000 😀

[quote=”WES-RS” post=120987][quote=”Datake” post=120953][i] Maar hey, no hard feelings. Gij moogt gewoon niet meerijden in mijn P eens ik hem heb. Ne! 😉 :lol:[/quote]

Dat is nog eens gevoel voor humor 😀

die kunt ge appart monteren 😀 😀 pas als ge automaat kunt rijden mag je proberen om zelf te trappen :p :p

Is een automaat want heeft geen pedalen. 😉 😆

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.