Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,162)
    • De zuinigste porsche ever: http://www.suncoastparts.com/product/WAP0403000B.html

is dat niets voor jou… om te oefenen :up:

mijne zoon heeft er zo ook ene 😀

j/k hé

Bedankt Funny, maar… :puke:

Een P op LPG is even erg als een P op diesel! 👿

Hier Wes een zuinige Porsche .Klik

[quote=”Datake”]Ze vonden het blijkbaar niet zo tof dat ik zei dat ik niet wakker lag van een paar allochtonen die in hun met drugs geld geleasde Cayenne zichzelf naar Allah gereden hadden…[/quote]

Persoonlijk vind ik dit ook niet kunnen van u hoor Datake. Hoe kun je nu zeggen dat je van zoiets niet wakker ligt!? Die Cayenne had niemand niks misdaan! 😥 😉

[quote=”Datake”]Ze vonden het blijkbaar niet zo tof dat ik zei dat ik niet wakker lag van een paar allochtonen die in hun met drugs geld geleasde Cayenne zichzelf naar Allah gereden hadden…[/quote]

Hoe open de Hollanders ook zijn , op zo’n gebied durven ze dat enkel denken en zeker niet uiten .
              Hier sta ik 100% achter je mening .

[quote=”WES-RS” post=120995]Is zeker leuk. Ben ook iedereen heel erg dankbaar hiervoor! Maar zoals ik al schreef, voordeel van de twijfel. 😉
                Van de meeste mensen krijg ik voor mijn P keuze al niet veel begrip (ouders, zus,…) dus had het dan wel een beetje verwacht van de gelijke zielen hier. 😉 Dus voor alle duidelijkheid: Ik heet Wesley, niet Johnny. :twisted:[/quote]

For the record ik vergelijk U niet, maar uw topic, maar goed, back on-topic! 😉

[quote=”bully” post=120999][quote=”Datake” post=120956][quote=”patrickvb” post=120955]@Datake: Bimmerboard.be ?[/quote]

inderdaad…[/quote]Gewoon even uit interesse Datake, waar zijn al jou posts op het nederlandse forum gebleven? Ben je daar gebanned?[/quote]

Ik heb mijn account + alle posts laten verwijderen 😉 Ze vonden het blijkbaar niet zo tof dat ik zei dat ik niet wakker lag van een paar allochtonen die in hun met drugs geld geleasde Cayenne zichzelf naar Allah gereden hadden…

[quote=”Funny” post=121007]Zolang iemand maar de Porsche-passie in hart en nieren draagt dan zit hij of zij hier op de juiste plaats . :applaus:[/quote]

:drink:

En in België is euthanasie toegestaan, voor in het geval “het zot in uwe kop” komt… 🙄 😈

Funny :first:

Zolang iemand maar de Porsche-passie in hart en nieren draagt dan zit hij of zij hier op de juiste plaats . :applaus:
                        Btw Mush en ikzelf zorgen ervoor dat elke mod hier gemiddeld 1 P heeft . 😉 😉

Ik reken erop de dag dat ik ‘het zot in mijn kop ‘ krijg en Porscheloos word hier hopelijk mag blijven rondhangen . 😥
                        Wie zou er anders naar mij willen luisteren . 😥

Och , zo kennen we er wel meer Hé Jorgen 😈
                          En zelfs de grote forumbaas heb ik maar 1 keer rijdende gezien in een P
                          Hij heeft er wel al hopen gehad , maar op plaat … 😉

[quote=”Datake” post=120956][quote=”patrickvb” post=120955]@Datake: Bimmerboard.be ?[/quote]

inderdaad…[/quote]Gewoon even uit interesse Datake, waar zijn al jou posts op het nederlandse forum gebleven? Ben je daar gebanned?

We hadden wel al door dat je niet over één nacht ijs ging :sarcastisch :mrgreen: :happy:
                              Die die nu commentaar hebben zullen ‘t eerst willen meerijden eens je hem hebt! 8)

Is zeker leuk. Ben ook iedereen heel erg dankbaar hiervoor! Maar zoals ik al schreef, voordeel van de twijfel. 😉
                                Van de meeste mensen krijg ik voor mijn P keuze al niet veel begrip (ouders, zus,…) dus had het dan wel een beetje verwacht van de gelijke zielen hier. 😉 Dus voor alle duidelijkheid: Ik heet Wesley, niet Johnny. 😈

+1 Wes

Ik weet waarop Datake duid (zie je idd veel op VW , BMW , DrivingFun en Subaru Forums)
                                  Op P forums eigenlijk zelden tot nooit .
                                  Ik ken jezelf ook al jaaaren en weet dat jij zeker niet zo bent .
                                  Maar ook ik ben ooit zo behandeld op het Nederlandse SubaruForum toen ik raad vroeg om een paar Subs die te koop stonden . Later toch de A6 2.8 Quattro Avant van Stef kocht oa daar ik geen enkele nuttige info kreeg ivm de te koop staande Subs waar ik raad om vroeg .Mijn draadje werd zelfs gesloten (en later verwijderd)
                                  Een paar jaar later (en weggebleven van dat forum) ben ik er terug opgegaan met de foto’s van mijn aangeschafte Sub en heb die enkelingen eens deftig op hun plaats gezet .

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.