Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”SL33PY” post=120806]heb er bij nader inzien ook mijn bedenkingen bij, vooral omdat het zoekertje al van vorig jaar is, de postcode is brugge en de telefoonnummer is geloof ik frankrijk … geen idee welk land er achter +33 schuilgaat[/quote]

+33 is Frankrijk; waar zie je dat nummer?

heb er bij nader inzien ook mijn bedenkingen bij, vooral omdat het zoekertje al van vorig jaar is, de postcode is brugge en de telefoonnummer is geloof ik frankrijk … geen idee welk land er achter +33 schuilgaat

[quote=”SL33PY” post=120674]ben ook eens aan het rondkijken… iemand deze al gezien?

http://www.koopjeskrant.be/porsche_911_targa_zd35884251.html?radKeywords=porsche+911&radPriceMax=40000&radRubriekId=29

of in groep 🙂

http://www.koopjeskrant.be/Auto_s_12500_zr29.html?radKeywords=porsche+911&radPriceMax=20000%5B/quote%5D

Mocht ik de mijne nog niet hebben en die targa zou in orde zijn, dan wist ik het wel. Lijkt me weinig waarschijnlijk dat dit plaatje klopt … maar wie weet…

Heb er gewoond [Munchen] en ze spreken echt geen woord over de grens. Zelfs Amerikaanse tv-series waren Duits-gesproken [na gesynchroniseerd]. Wel een geweldig land.

Ben nog niet veel in Duitsland geweest maar de keren dat ik er geweest ben, ben ik niet geholpen in het Engels. Nissan 200SX kopen, verkoper kon geen woord Engels. Burgertje bij de Mac bestellen, bediende kon geen Engels (terwijl de burgernamen wel in het Engels zijn :bounce:). Naar de Ring geweest, met mensen daar in contact gekomen terwijl we fototjes aan het maken waren, konden geen Engels. Hiervan terug naar huis rijdend, krijgen we platte band op de autosnelweg, de 2 Duitsers die stopte konden geen Engels. De 3de die stopte kon waarschijnlijk wel Engels, het was namelijk een Nederlander. :mrgreen: Dus tot op heden nog geen Engels sprekende Duitser gezien hoor. 🙄 😉

Ik ken veeel duitsers. Geen enkele bij die géén engels praat. (basis)

[quote=”WES-RS” post=120766]Het is inderdaad nog geen zomer, daar heb je gelijk in. 😉

Aha, nog iemand die Duits spreekt. Altijd handig voor in het geval dat. Thanks. :up: :drink:[/quote]
                  ben nog altijd duits , als er iets is voor te vragen of te helpen , laat ma weten Wes , :salut:

Het is inderdaad nog geen zomer, daar heb je gelijk in. 😉

Aha, nog iemand die Duits spreekt. Altijd handig voor in het geval dat. Thanks. :up: :drink:

[quote=”WES-RS” post=120750]Ik kan niet garanderen dat ik wacht tot de 23ste Marcel, noch kan ik garanderen dat ik vanaf de 23ste er één heb. 😉 Dit in verband met een poule die georganiseerd gaat worden door Sigrid samen met mij. Iedereen mag meedoen! Maar wel een kleine waarschuwing vooraf: Ik doe ook mee met de poule. :mrgreen:
                      Winst verdelen we 50/50 Sig. 😉

Normaal gezien vind ik de Targa’s met glazen dak niet zo mooi omdat ze de 911-lijn zo verpesten aan de C-stijl. Maar zo vanboven af bekeken… 😯 Zal wel weer geen echte verkoop zijn, de wagen staat al te lang te koop hiervoor.

Ig spreke gainen Doitsch, Patrick. :mrgreen:

Sorry SL33PY, no automatic for me. ;)[/quote]

kein probleem mein freund !! :salut:

graag gedaan :engeltje:

laat je nie gek maken: testrijden!!! opt gemak ontdekken, tis nog geen zomer 😉

Spijtig… Ik kan met veel leven, maar niet met een Tip. 😉

Gooi er nog maar een optie boven op ja. :mrgreen:

[quote=”bully” post=120631]Oh oh ik lees net regel 4.

4. Wat zien we liever niet op PFB ?:

* Offtopic geleuter
                            * seksisme en zinloze praat zijn uit den boze.

klikhierop :mrgreen: :popcorn:[/quote]

on topic dan maar, geeft er al iemand een lekkere Cayman voorgesteld :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=120750]
                              Ig spreke gainen Doitsch, Patrick. :mrgreen:[/quote]
                              Er zijn er hier op ‘t forum die ervaring hebben met een aankoop in Duits PC. In ‘t Engels lukt het normaal ook wel, hebben ze in Duitsland geen problemen mee.
                              Deze ook nog zien staan http://www.carreramotors.be/public/stock/vo_details.asp?strID=721423377&strQuery=VO maar 😐 ‘t is nen tip!

Als ik die prijzen tegenwoordig zie voor de 996 MKI kan ik ook beter eentje bijkopen met GT3 ombouw.
                                Dan betaal ik bijna evenveel als wanneer ik enkel een nieuwe voorbumper en motorkap zou kopen, deze zijn immers niet zo fris meer op de mijne.
                                Als die 2de 996 dan dezelfde kleur zou hebben als mijn GT3 doe ik nog winst 😯

Ik kan niet garanderen dat ik wacht tot de 23ste Marcel, noch kan ik garanderen dat ik vanaf de 23ste er één heb. 😉 Dit in verband met een poule die georganiseerd gaat worden door Sigrid samen met mij. Iedereen mag meedoen! Maar wel een kleine waarschuwing vooraf: Ik doe ook mee met de poule. :mrgreen:
                                  Winst verdelen we 50/50 Sig. 😉

Normaal gezien vind ik de Targa’s met glazen dak niet zo mooi omdat ze de 911-lijn zo verpesten aan de C-stijl. Maar zo vanboven af bekeken… 😯 Zal wel weer geen echte verkoop zijn, de wagen staat al te lang te koop hiervoor.

Ig spreke gainen Doitsch, Patrick. :mrgreen:

Sorry SL33PY, no automatic for me. 😉

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.