Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,162)
    • De 996 Targa is wel een koopje .Aan de foto te zien staat de wagen niet in Belgie .Tenzij de wagen van een Belg is met een buitenverblijf in het buitenland .

We kunnen ook een poul opzetten, met inleg…wat gaat hij aanschaffen, wanneer en waarom?

Sorry Wes 😉

Wes, heb je al eens gekeken wat in Duitsland beschikbaar is via de officiële Porsche centra?
          Als voorbeeldje, dit lijkt me een mooie Boxster S, weinig kilometers, met garantie…
          http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/de/clients.show_car?sid_=74554920GL4RZAAWMU3EBRAX6WM7EY0&pnr_=1&lnr_=4

Voor de rest blijft dit een ‘spannend’ draadje! Doet de Wes het of niet ? :music:

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=227717217&cd=634959274360000000&asrc=st|as die is nieuw denk ik, nog niet tegengekomen

Is wel een automaat

Blijkbaar wel 🙁
              En ‘t zijn zo’n zalige wagens… 😐

Eerste linkje lijkt heel goedkoop.
                Geen idee of dat de werkelijke waarde is van een auto van inmiddels 11 jaar oud.

D’r is bijna niet meer door heen te komen zeg. Straks mis ik het werkelijke aankoop moment nog van wes-er-es :mrgreen:

Of kun je ons garanderen dat je wacht tot de 23e? Dan kan ik dit topic met een gerust hart een paar dagen overslaan. :drink:

PB

Wel ik vroeg me af toen ik dat las of ik nu mijn account moest op zeggen of niet. :mrgreen:

Oh oh ik lees net regel 4.

4. Wat zien we liever niet op PFB ?:

* Offtopic geleuter
                        * seksisme en zinloze praat zijn uit den boze.

klikhierop :mrgreen: :popcorn:

[quote=”bully” post=120617][quote=”RODONDO” post=120613]Deze is ook niet mis. :happy: Those were the days hé….[/quote]Das die van Calimero toch?……….. :mrgreen:[/quote]

Ja, dat Italiaans kuiken. :happydance:

PB

Wes, bumper WAS herspoten. :coolness:

[quote=”RODONDO” post=120613]Deze is ook niet mis. :happy: Those were the days hé….[/quote]Das die van Calimero toch?……….. :mrgreen:

PB

:happydance: Carlitos heeft hier meer info over, zeker eens contact mee opnemen? :coolness:

Bedankt voor het aanbod Patrick! :up:
                                  Maar zou je dat wel toelaten? De bumper is pas herspoten… 🙄 😉

Sigrid: Naar kinderen hoef ik gelukkig niet te kijken. Die heb ik niet en wil ik ook niet. 😉 Ik ben veel te kieskeurig aangelegd om te kiezen tussen een jongen of een meisje… 🙄 😆

15 reacties aan het bekijken - 676 tot 690 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.