Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,162)
    • Deze is ook niet mis. :happy: Those were the days hé….

Attachments:
      • image_2012-11-30-2.jpg
      PB

Deal Funny. 😉

[quote=”RODONDO” post=120588][quote=”bully” post=120586]Na een positieve aankoopkeuring komt Wes thuis met die nederlandse 996. Wedden?…… :think: :wink:[/quote]

Welke was dat alweer ?[/quote] [quote=”bully” post=119562]klikhieropIs al apart gezet :think:

Dat is tof Patrick ! Ik wil ook wel eens voelen wat een boxster tiptronic kan . 😉

@Wes: een P koop je voor je eigen plezier en hopelijk dat van je partner. Dat zit in jouw geval geloof ik wel goed.

Mijn enige overweging zou zijn om meer dan een tweezitter te kopen als ik kinderen zou hebben(die ik toevallig heb, 1). En uiteraard je voorkeur voor een bepaalde P.
              Maar verder moet je niet teveel denken aan de rest van je omgeving. Die gaan in verhouding zelden mee.

Lastig hè 😉

PB

Wes, onze Boxster 2.7 TipTronic kan je altijd eens testrijden op een meeting. :coolness:

Is zeker niet negatief ontvangen. 😉

Daar mag je zeker overtuigd van zijn! Die P komt! Vroeg of laat… 🙄 De vriendin is even wispelturig van gedachten als ik hierin. En het is mijn budget en dus ook mijn keuze, niet ons en onze. Moeilijk om hier dus afspraken over te maken. 🙂 Wat niet zegt dat ik niet naar haar mening luister. 😉 En inderdaad, mijn probleem is dat ik niet weet wat ik wil. Maar met elke keuze zit ik goed, denk ik… 🙄

Voor jou zijn we altijd blij… wat het ook wezen zal :drink:

Om de een of andere reden ben ik er nog van overtuigd dat Wes een P zal of gaat kopen !
                      Hij liet zich zien op het Rlc te Hasselt ,is geen virtueel iemand . 😉

Het Enige probleem is dat hij zelf niet weet wat hij wil !

Wes bespreek alles eens met je vrouw ,stel een duidelijk budget op en focus je op de wagen die jij of jullie willen !

Dit alles is niet negatief geschreven hoor .

Als ik naar die blauwe ga kijken, zijn jullie dan blij? 🙄 😉

Datake: ik weet niet waar ik u op uw tenen heb getrapt ofzo dat uw reacties hier nogal “negatief” zijn. In ieder geval is het dan onbewust geweest en neem ik graag terug wat ik gezegd of gedaan heb.

En inderdaad, een Boxster is een 2zitter en heeft geen achterbank. Dus ga hem dan iets minder gebruiken als ik eerst dacht/wou. Met de DD kan ik ook naar de winkel. 😉 En als we dan eens met 3 zijn (pa, vriendin,…) dan zal het ook de DD worden.

[quote=”RODONDO” post=120595][quote=”PVB” post=120592]@Rodondo: die blauwe is nochtans de moeite, hé man?
                          Eindelijk moest ik dit aan WES richten…
                          De kilometers geef je hem nooit als hij er in het echt zo uitziet 😯 :shock:[/quote]

Tja, ik dacht er ook zo over. En ik niet alleen aan de eerdere reacties te lezen. Je bent op max 90 minuten vanaf kust of Ardennen bij de verkoper. (buiten de spits natuurlijk)[/quote]

Tijd inclusief rit in de Porsche of… :mrgreen:

[quote=”PVB” post=120592]@Rodondo: die blauwe is nochtans de moeite, hé man?
                            De kilometers geef je hem nooit als hij er in het echt zo uitziet 😯 :shock:[/quote]

Tja, ik dacht er ook zo over. En ik niet alleen aan de eerdere reacties te lezen. Je bent op max 90 minuten vanaf kust of Ardennen bij de verkoper. (buiten de spits natuurlijk)

[quote=”PVB” post=120592]@Rodondo: die blauwe is nochtans de moeite, hé man?

Yep zelfde gevoel, ziet er keurig uit…

@Rodondo: die blauwe is nochtans de moeite, hé man?
                                De kilometers geef je hem nooit als hij er in het echt zo uitziet 😯 😯

Die zware! 😉

15 reacties aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.