Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”bully” post=120586]Na een positieve aankoopkeuring komt Wes thuis met die nederlandse 996. Wedden?…… :think: :wink:[/quote]

Welke was dat alweer ?

Ja duidelijk iemand met een strak plan! Ik had beter moeten lezen! Alé de hunt naar de “zware” Boxster is on!!! 3.2 dus hé mannen! De papa ga wel mee de bus!

Gisteren:

[quote=”Funny” post=120355]Wes welke wagen heeft je voorkeur ? Luchtgekoeld ,een 996 ,boxster .transaxle ?[/quote]

Als ik u daar op kon antwoorden was ik een gelukkig man. 😉

Na een positieve aankoopkeuring komt Wes thuis met die nederlandse 996. Wedden?…… :think: 😉

PB

[quote=”Datake” post=120575][quote=”PatrickB” post=120573]Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, het ging over de zwaarste Boxster binnen budget. :ass: :ass: :ass:[/quote]

Dacht dat hij nog niet wist welk model hij wou?[/quote]

°maakt een tekeningske°

[quote=”Jochen” post=120491][quote=”Funny” post=120480]Wes een boxster is een heel leuke wagen . :applaus:[/quote]

…..en in 2,7 nog redelijk verzekerings en fiscaal vriendelijk![/quote]

[quote=”WES-RS” post=120499]Zou dan zowiezo toch voor een 3.2 gaan. [/quote]

[quote=”Datake” post=120512]37 pagina’s en 0 testritten…. Toch maar bizar topic imho.[/quote]

Eigenlijk ben ik op zoek naar ne ferme Mercedes, maar aangezien ik tijd teveel heb verdoe ik die hier. ;
              ) :roll:[/quote]

Familie of verre neef van “Carlitos” ? 😀

[quote=”PatrickB” post=120573]Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, het ging over de zwaarste Boxster binnen budget. :ass: :ass: :ass:[/quote]

Op pag. 2 van zijn topic schrijft Wes-RS: “Een Boxster is niet echt iets voor mij.” En ook: “Een achterbankje lijkt mij wel handig.” Vandaar de one and only: 996. :ass: 👿

En op pag. 3 gaat de papa van Wes ook mee ! Zal leuk zijn met 3 in de Boxster. 😉

[quote=”WES-RS” post=120499]Zou dan zowiezo toch voor een 3.2 gaan. Na jarenlang met wagens te rijden met een laag vermogen, wil ik nu een beetje power onder mijn gat. 😉 En dan is de top-of-the-line versie, de Boxster S, toch wel een beetje interessanter. Feit, kost elk jaar bijna 1000 euro taks, maar een 2.7 zal ook wel genoeg kosten vermoed ik.[/quote]

2,7 laag vermogen, t is allemaal te zien met welke standaard je rekent 😀

De meeste 25-jarigen houden een standaard BM niet op de weg….dus wees voorzichtig met
                  ambitieuze plannen 😕

[quote=”PatrickB” post=120573]Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, het ging over de zwaarste Boxster binnen budget. :ass: :ass: :ass:[/quote]

Dacht dat hij nog niet wist welk model hij wou?

PB

Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, het ging over de zwaarste Boxster binnen budget. :ass: :ass: :ass:

Beste koop binnen budget en nog overschot voor BIV, taks en een jaar verzekering. En ja, ik blijf doorbomen tot iemand deze P. onder de loupe neemt. Met of zonder WESS. :sarcastisch
                        http://www.autostommertens.be/auto/267/porsche-996-911

daar wringt het budget hé datake, budget is om en bij 20k (en dan is er nog wat reserve voor shit that can (and in the end will) happen)

[quote=”WES-RS” post=120520][quote=”Datake” post=120512]2.7 kost 600 euro taks per jaar.

Als je er nog nooit mee gereden hebt kan je geen uitspraak doen daar over. Cijfers op papier zeggen weinig. [/quote]

Dan betaal ik elk jaar liever die 400 euro meer en heb ik ook 50 paardjes meer. Want mee gereden of niet, dat verschil zul je zeker voelen! 😉 Niet dat ik min kijk naar een 2.7 of zelfs een 2.5. Wil gewoon geen spijt krijgen van een eventuele aankoop dus ga ik direct voor de zwaarste. :mrgreen:

[quote=”Datake” post=120512]37 pagina’s en 0 testritten…. Toch maar bizar topic imho.[/quote]

Eigenlijk ben ik op zoek naar ne ferme Mercedes, maar aangezien ik tijd teveel heb verdoe ik die hier. 😉 :roll:[/quote]

Als ge dan toch de “zwaarste” wilt, waarom zit je dan naar 968’s of boxsters te kijken? Zoek dan een 996TT, want met 240pk ga je duidelijk nooit genoeg hebben in een 968.

Tja met sterren ben ik weer wel van hoe jonger hoe beter :coolness: Alhoewel BMW momenteel met de 5GT de best rijdende BMW heeft neer gezet. Looks daarentegen wat minder. Dan toch maar een ster S….

[quote=”WES-RS” post=120520]
                                Eigenlijk ben ik op zoek naar ne ferme Mercedes, maar aangezien ik tijd teveel heb verdoe ik die hier. 😉 :roll:[/quote]
                                Benieuwd of bully hier zo direct een paar sterren uit zijn hoed kan toveren… 8)

S2

WES ga eens met beiden rijden, het verschil in aanvoelen op de openbare weg is veel kleiner dan de cijfers (tussen 3.2 en 2.7) doen vermoeden.

15 reacties aan het bekijken - 706 tot 720 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.