Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Datake” post=120512]2.7 kost 600 euro taks per jaar.

Als je er nog nooit mee gereden hebt kan je geen uitspraak doen daar over. Cijfers op papier zeggen weinig. [/quote]

Dan betaal ik elk jaar liever die 400 euro meer en heb ik ook 50 paardjes meer. Want mee gereden of niet, dat verschil zul je zeker voelen! 😉 Niet dat ik min kijk naar een 2.7 of zelfs een 2.5. Wil gewoon geen spijt krijgen van een eventuele aankoop dus ga ik direct voor de zwaarste. :mrgreen:

[quote=”Datake” post=120512]37 pagina’s en 0 testritten…. Toch maar bizar topic imho.[/quote]

Eigenlijk ben ik op zoek naar ne ferme Mercedes, maar aangezien ik tijd teveel heb verdoe ik die hier. 😉 🙄

PB

1 testrit Datake.

[quote=”Datake” post=120512]

37 pagina’s en 0 testritten…. Toch maar bizar topic imho.[/quote]Jij bent nooit jong geweest met wat drempelvrees?….. 😉

2.7 kost 600 euro taks per jaar.

Als je er nog nooit mee gereden hebt kan je geen uitspraak doen daar over. Cijfers op papier zeggen weinig.

37 pagina’s en 0 testritten…. Toch maar bizar topic imho.

Zou dan zowiezo toch voor een 3.2 gaan. Na jarenlang met wagens te rijden met een laag vermogen, wil ik nu een beetje power onder mijn gat. 😉 En dan is de top-of-the-line versie, de Boxster S, toch wel een beetje interessanter. Feit, kost elk jaar bijna 1000 euro taks, maar een 2.7 zal ook wel genoeg kosten vermoed ik.

[quote=”Funny” post=120480]Wes een boxster is een heel leuke wagen . :applaus:[/quote]

…..en in 2,7 nog redelijk verzekerings en fiscaal vriendelijk!

Welke P is geen leuke wagen? 😉

Wes een boxster is een heel leuke wagen . :applaus:

De enige P waar ik ooit mee gereden heb is die 968. 😳

Lieft rijd ik coupé. Cabrio’s zijn niks voor mij. Een Boxster kan dan weer wel aangezien het een roadster is en geen coupe waar ze het dak afgeslepen hebben. 🙄 Ik ben weg van alle Porsches van eender welk jaar, eender welk model, eender waar de motor zich bevind. 😉 Wil liefst wel een recenter model, 1990 and up… Dus een moeilijke zoektocht… :think:

Funny schreef :
                        Wes welke wagen heeft je voorkeur ? Luchtgekoeld ,een 996 ,boxster .transaxle ?

Als ik u daar op kon antwoorden was ik een gelukkig man. 😉

Wes:

Heb je al eens gereden met de verschillende soorten P? Dat helpt bij de keuze…
                        Wil je cabrio, coupé, targa?
                        911 of iets anders?
                        911: oldtimer, youngtimer of recent? SC, 964, 993, 996,…
                        Iets anders: Boxster, 924, 944, 968, CYN?

Keuze genoeg en als je advies vraagt over welk type, kunnen we nog eens 100 pagina’s vullen(kwestie van het topic interessant te houden 🙂

Hmm, waarom doet iemand zoveel moeite om een 1997 er te laten uit zien als een 2003?

Vaak schade-geval, behoorlijke schade….. :think: 😉

Er gebeuren wel meer face-lift-achtige toeren in de P-scene hé. De 997 met ledjes e.d…. 😉

les gouts et les couleurs hé… al een geluk dat niet iedereen hetzelfde wil

S2

[quote=”RODONDO” post=120346]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=226909258&cd=634944906190000000&asrc=st

En wijle weg ! Ziet er perfect uit & minder km’s dan 200000. Als je met deze 4 jaar rijdt, zit je pas aan 200000 km’s. Verkoper kan niet lezen of schrijven, dus best ter plaatse gaan kijken ! ;)[/quote]

Hmm, waarom doet iemand zoveel moeite om een 1997 er te laten uit zien als een 2003?

Op het eerste zicht:
                                – voorbumper van een 2003
                                – zijschorten
                                – achterbumper van een 2003
                                – andere spoiler van een 2003
                                – lichten van een 2003
                                – …

En dat voor een 2.5 uit 1997? De verbouwing heeft, bij wijze van spreken, meer gekost dan de auto waard is. En als je dan al die moeite doet om er een 2003 van te maken, waarom laat je dan de plastic achteruit en “diepe” luchthappers zitten?

Ik versta het alvast niet.

[quote=”WES-RS” post=120367][quote=”mvn17997″ post=120349]Jezus wat een lelijke velgen. Een pimpcar![/quote]

En dat komt dan uit de mond van iemand die aftermarket tuner bumpers op de zijne had… 🙄

[quote=”Funny” post=120355]Wes welke wagen heeft je voorkeur ? Luchtgekoeld ,een 996 ,boxster .transaxle ?[/quote]

Als ik u daar op kon antwoorden was ik een gelukkig man. 😉

[quote=”Sigrid” post=120360]

Ik ben al bijna even erg als een vrouw…

deze is gevaarlijk.
                                  [/quote]

Was natuurlijk niet persoonlijk bedoeld. ;)[/quote]

Tis niet omdat ik die zilveren velgen lelijk vind dat ik daarmee alles qua pimpen lelijk vind; integendeel… Heb zelden een mooiere gezien dan mijn Boxster-pimpcar die ondertussen naar Wuustwezel verhuisd is.

15 reacties aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.