Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,162)
  • S2

Wie had dat ooit gedacht, dat we uiteindelijk toch nog voor pagina 100 witte rook gingen zien.

Komt er een BBQ om dat te vieren? 🙂

Bedankt. 🙂

Net Kristof aan de lijn gehad, alles is geregeld, de wagen word officieel van mij. :happydance:

Alvast proficiat dan!

Datake, ik heb mijn huidige wagen (Corsa C Sport) ook gekocht zonder een testrit, ging ook niet, versnellingsbak lag eronder uit voor revisie. 🙄 En daarvoor had ik ook nooit met een Corsa C gereden. Tot op heden heb ik van deze wagen ook nog nooit spijt gehad! (enkel vorig jaar even toen er een electrisch probleem was en hij constant uitviel tijdens het rijden zonder rede en we het probleem na enkele weken (en enkele onderdelen al vervangen te hebben) niet gevonden kregen – ondertussen wel opgelost) Ik heb totaal geen schrik dat de 924 tegen gaat vallen, echt niet! Het enige wat mij (voorlopig) nog een beetje zorgen baart is het feit dat hij al lang stil staat, maar die eventuele problemen zal ik wel ondervinden eens het zover is. De wagen starte toch al zonder één probleem, dus dat gaf me dan wel weer vertrouwen.
            Zowiezo, hij komt van een echte liefhebber! :up:

David, bedankt. 🙂 Dat geloof ik wel dat hij plezant rijd in de sneeuw! 😛 Toch gaat de mijne nooit een vlokje sneeuw zien.
            Denk trouwens ook niet dat ze dat al ooit gezien heeft. 🙄 Alleen hangars en opslagplaatsen. 😆

Traag hoeft t ook niet noodzakelijk te zijn, ze kunnen aardig mee in het dagelijkse verkeer… ik heb er ook ooit ééntje gehad, zelfs in de sneeuw reed dat megaplezant… vele fijne km’s gewenst !

Dus even voor alle duidelijkheid, je hebt een 924 gekocht, zonder een testrit ? Heb je ooit al met een andere 924 gereden dan…?

Alé wil niet ambetant doen klinkt gewoon beetje raar…

Bedankt. 🙂 Vooral dat laatste wat je zegt heeft me overtuigd om hem te kopen bully. Je ziet ze niet vaak meer en al zeker niet in deze staat, persoonlijk heb ik er nog maar ooit 1 op de openbare weg tegen gekomen en dat was een wrak. 😕 Dus ik ga voor traag maar exclusief. 😆 😉

Gefeliciteerd Wes :coolness: een 924 geen sport-auto, vergeleken met de huidige sport-auto’s misschien niet maar je kan er aardig mee scheuren. En je ziet ze niet vaak meer, zeker geen knapperts :applaus:

Die “oempf” zal er zeker niet zijn, maar hoeft ook niet bij de 924, is geen sportwagen, meer een GT.
                      Relaxed cruisen, lange ritten met mooi weer,… Ik zie het helemaal zitten! :coolness:

S2

Ben wel benieuwd naar de oempf (in vergelijking met de Boxster of de Lamborghini) :happy: … sorry … kon het niet laten.

Neen, serieus, je zal er zeker van genieten!

Bedankt Maarten. 🙂 Het is heel iets anders dan uw Boxster, maar zeker niet minder Porsche.

S2

Proficiat!!!!

Heb niet met de wagen kunnen rijden aangezien hij niet ingeschreven of verzekerd is.
                              Gekeurd word hij ook niet, zit een keuring voor verkoop bij van 2010, zonder opmerkingen, en sindsdien niet meer mee gereden dus…

Binnenbrengen voor controle kan nooit kwaad he. 😉

Banden zijn inderdaad aan vervanging toe, ben ik van bewust.

Het is en blijft een oude wagen die al jaaaren stil staat. Kosten zullen er zowiezo aankomen, en alles zal wel nagekeken worden als ik hem binnenbreng en onderdelen die vervangen moeten worden, worden dan nog vervangen. Het is dan ook een wagen voor een prijsje (ondanks in 95% perfecte conditie), dus een beetje kosten erbij kan wel. Het is ook geen nieuwe wagen meer. 😉

Net Kristof een berichtje gestuurd (was telefonisch niet bereikbaar, straks nog eens proberen) dat voor mij de koop door gaat! :mrgreen:

… vandaar wss het advies van de verkoper om ‘m ergens binnen te brengen en een status rapport op te laten maken.

Zodat Wesley met grote zekerheid weet wat hij koopt – de verkoper weet dat MI wel :coolness:

Heb je ermee gereden ?
                                  Gaat hij hem keuren ?

Als hij hem volledig in orde gezet heeft, waarom moet je hem dan nog binnenbrengen ter controle ?

Ps: de banden op de foto lijken mij een stokoude profiel tekening te hebben,mogelijk iets van begin jaren 90, indien dit het geval is, zeker aangeraden om te vervangen.

Ook over schokdempers, ophangingsrubbers, remmen enz lees ik nergens iets ? 10jaar stilstand doet daar allemaal geen goed aan zenne, zou vervelend zijn als je binnen enkele 100en Km’s dat allemaal zelf mag gaan vervangen omdat het dan aan het licht komt ?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.