Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”WES-RS” post=120333]Bullyyyy… 😈

Gelijk heb je Zimmer. En doe ik ook, ik volg enkel mijn eigen gevoel/raad op (en een beetje die van de madam). 🙄 😉

Spijtig dat we niet even hebben kunnen zeveren bij de RLC, ik herkende je direct terug van PK-tuning in den tijd! :up:[/quote]
      zullen elkaar nog wel zien als je je goesting gevonden hebt hé , zal beetje meezoeken op dit spannend onderwerp 🙂

PB

[quote=”WES-RS” post=120367][quote=”mvn17997″ post=120349]Jezus wat een lelijke velgen. Een pimpcar![/quote]

En dat komt dan uit de mond van iemand die aftermarket tuner bumpers op de zijne had… :roll:[/quote]

Nice going Wes. :first:

Het is een zeer sterke topic WES, je weet wel de aandacht te trekken moet ik zeggen 😉

Ik zeg altijd, je moet er klaar voor zijn en dan komt het vanzelf!

[quote=”mvn17997″ post=120349]Jezus wat een lelijke velgen. Een pimpcar![/quote]

En dat komt dan uit de mond van iemand die aftermarket tuner bumpers op de zijne had… 🙄

[quote=”Funny” post=120355]Wes welke wagen heeft je voorkeur ? Luchtgekoeld ,een 996 ,boxster .transaxle ?[/quote]

Als ik u daar op kon antwoorden was ik een gelukkig man. 😉

[quote=”Sigrid” post=120360]

Ik ben al bijna even erg als een vrouw…

deze is gevaarlijk.
            [/quote]

Was natuurlijk niet persoonlijk bedoeld. 😉

[quote=”Mushroom” post=120359][quote=”RODONDO” post=120353]Maar dat wordt wel geregeld ![/quote]
              Ha???
              Je gaat ‘m kopen?? :up:
              RH cuprads erop, da’s altijd :up:[/quote]

Ik dacht eerder aan iemand anders om dat te regelen Mush ! ik heb nog genoeg aan de mijne te doen.

[quote=”Mushroom” post=120337]

Eender welke P heeft 3 problemen:
                3. En op dit punt begint mijn nikkel nog maar net te vallen: De afschrijving als dat hok per ongeluk meer dan 200.000 km heeft, eender of je koppeling net vv is, of jouw motor gerviseerd is, etc… 200.000 = de pest.
                Tenzij je nog een jaar of 20 wacht en dan is de kilomterstand weer niet meer zo belangrijk. Vandaar dat de meeste 964’s verkocht worden met een kmstand tussen de 160.000 en 180.000 :sarcastisch :mrgreen: Je WEET gewoon dat je genaaid wordt…[/quote]

De mijne gekocht met een hogere km stand.
                De vraagprijs gaat momenteel wel omhoog voor een 964, maar dat is niet altijd zo geweest.
                Belazerd ben ik niet en heb hem met genoegen laten restaureren.
                Afschrijven op een 964 in goede staat doe je momenteel niet meer…en in de toekomst denk ik ook niet.
                Maar of je het een fijne P vindt is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik ben al bijna even erg als een vrouw

…deze is gevaarlijk.

En t.z.t…ja, niet over nagedacht dat dit onbekend zou kunnen zijn, sorry.

[quote=”RODONDO” post=120353]Maar dat wordt wel geregeld ![/quote]
                  Ha???
                  Je gaat ‘m kopen?? :up:
                  RH cuprads erop, da’s altijd :up:

Wes welke wagen heeft je voorkeur ? Luchtgekoeld ,een 996 ,boxster .transaxle ?
                    Alvorens je te orienteren op 1 bepaald type eens afwegen wat je wil !
                    In welk type Porsche heb je al gereden en wat bevalt je het best ?
                    Zelf heb ik altijd met een bepaald model van wagen in mijn hoofd gezeten en ben dan ook voor dat model gegaan !
                    Je niet van de wijs laten brengen door anderen !

We lezen het resultaat wel op bladzijde 70 . :happydance: 😉

[quote=”mvn17997″ post=120349][quote=”RODONDO” post=120346]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=226909258&cd=634944906190000000&asrc=st

En wijle weg ! Ziet er perfect uit & minder km’s dan 200000. Als je met deze 4 jaar rijdt, zit je pas aan 200000 km’s. Verkoper kan niet lezen of schrijven, dus best ter plaatse gaan kijken ! ;)[/quote]

Jezus wat een lelijke velgen. Een pimpcar![/quote]

Valt nog wel mee, eendorpeltje maakt toch niet direct een pimpcar hé ? (althans hoop ik) 😉

Een plaatje dat wat hoog op z’n poten staat. Maar dat wordt wel geregeld !

Idd niet verkeerd, otoh, die Viola heeft “maar” 30.000 km meer, is 3 jaar jonger en voorzien van allerhande hardtops, skiracks èn is een 3,2 èn 950 Euro goedkoper…

De zilvere hier boven heeft wel ook de correcte velgen en witte knippers. Ziet er een plaatje uit :up:

[quote=”RODONDO” post=120346]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=226909258&cd=634944906190000000&asrc=st

En wijle weg ! Ziet er perfect uit & minder km’s dan 200000. Als je met deze 4 jaar rijdt, zit je pas aan 200000 km’s. Verkoper kan niet lezen of schrijven, dus best ter plaatse gaan kijken ! ;)[/quote]

Jezus wat een lelijke velgen. Een pimpcar!

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=226909258&cd=634944906190000000&asrc=st

En wijle weg ! Ziet er perfect uit & minder km’s dan 200000. Als je met deze 4 jaar rijdt, zit je pas aan 200000 km’s. Verkoper kan niet lezen of schrijven, dus best ter plaatse gaan kijken ! 😉

S2

[quote=”Mushroom” post=120337]
                                3. En op dit punt begint mijn nikkel nog maar net te vallen: De afschrijving als dat hok per ongeluk meer dan 200.000 km heeft, eender of je koppeling net vv is, of jouw motor gerviseerd is, etc… 200.000 = de pest. [/quote]

Volledig onterecht natuurlijk, maar helaas de bittere waarheid.

180.000 km gaat voor de meesten nog net, maar daarna beginnen ze uit te rekenen hoe lang het zal duren voor ze de magische kaap van 200.000 zullen bereiken.
                                Als je dan al start op 198.000 is dat natuurlijk vrij snel.

Op 198.000 km kan je nog hopen om hem te verkopen, op 200.000 is die hoop plots veel kleiner.

Een beetje de strategie van al die wagens die te koop staan voor bvb. 19.996 Euro, dat “lijkt” zoveel minder dan 20.000 Euro. En het straffe is dat het nog werkt ook.

[quote=”Jochen” post=120331]
                                  Foei foei foei, ge doet die mens nu nog meer twijfelen![/quote]Ben je gek, Wes gaat voor de 911 :think: 😉

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.