Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”WES-RS” post=120333]
      Spijtig dat we niet even hebben kunnen zeveren bij de RLC[/quote]

Hierse… onze stille… :sarcastisch
      Je bent snel aan de gang op zo’n RLC hé? 😉

Eender welke P heeft 3 problemen:
      1. De aankoop, maar daar kan je voor sparen, en da’s ook hetgene waar velen maar rekening mee houden.
      2. Ermee rijden, onderhoud duurder, verzekering duurder, meer verbruik etc. Alles is maal factor x tov een “gewone” auto.
      3. En op dit punt begint mijn nikkel nog maar net te vallen: De afschrijving als dat hok per ongeluk meer dan 200.000 km heeft, eender of je koppeling net vv is, of jouw motor gerviseerd is, etc… 200.000 = de pest.
      Tenzij je nog een jaar of 20 wacht en dan is de kilomterstand weer niet meer zo belangrijk. Vandaar dat de meeste 964’s verkocht worden met een kmstand tussen de 160.000 en 180.000 :sarcastisch :mrgreen: Je WEET gewoon dat je genaaid wordt…

Bullyyyy… 😈

Gelijk heb je Zimmer. En doe ik ook, ik volg enkel mijn eigen gevoel/raad op (en een beetje die van de madam). 🙄 😉

Spijtig dat we niet even hebben kunnen zeveren bij de RLC, ik herkende je direct terug van PK-tuning in den tijd! :up:

[quote=”Sigrid” post=120312]Doe wat je goed acht en niet wat een ander voor je heeft bedacht.
          Tips zijn natuurlijk altijd prettig en welkom, maar als je alles op een rijtje hebt voor jezelf, dan komt het t.z.t. wel goed.[/quote]

Doe wat je goed acht en niet wat een ander voor je heeft bedacht.
          een leuk spreukje Sigrid :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”bully” post=120329]Weet nu over welke boxster het gaat :applaus: vraagprijs is ook laag dus daar val je geen buil over. Die top verkoop je, rij je praktisch gratis, ik zeg doen. :think: Tja of toch die 911 he? 😉 :popcorn:[/quote]

Foei foei foei, ge doet die mens nu nog meer twijfelen!

Weet nu over welke boxster het gaat :applaus: vraagprijs is ook laag dus daar val je geen buil over. Die top verkoop je, rij je praktisch gratis, ik zeg doen. :think: Tja of toch die 911 he? 😉 :popcorn:

[quote=”bully” post=120322]Boxster met die km-stand raak je nooit meer kwijt.[/quote]

Welke 6-cilinder raak je wel makkelijk kwijt, als je nog een beetje in rede wil leven met jezelf tov de afschrijving 🙁

Ik heb hem nog niet en ik ben hem blijkbaar al aan het verkopen. 🙄 😆 Het is zowiezo de bedoeling dat als ik iets koop, ik er toch een paar jaar van ga genieten voor ik zou overstappen op iets anders. En zolang de wagen goed zou zijn, zou hij zowiezo niet snel verkocht worden. 😉

Trouwens “raak je nooit meer kwijt” klopt niet echt. Ofwel zeer goedkoop ofwel als inruil op een andere wagen (wat dan ook zeer goedkoop is). :mrgreen:

Boxster met die km-stand raak je nooit meer kwijt.

Ik heb al moeten toegeven en heb de verkoper een PB gestuurd/moeten sturen. 🙄 Wil wel eens gaan kijken daar ik hem zelf ook heel knap vond vanaf het moment ik hem zag. 😉 Alee, na x-aantal pagina’s over een 996 zeuren, word het misschien dan toch nog een Boxster. Ik ben al bijna even erg als een vrouw. 🙄

S2

Hebben jullie het over die Boxster S met 200K km? Dat is toch zo geen superkoopje (of mis ik iets)? Heb, toen ik op zoek was naar mijn Boxster, een vergelijkbare kunnen kopen met een gelijkaardige kmstand (198K) (ook met hardtop, GPS, …) voor een pak minder. Maar heb het niet gedaan omwille van de km-stand en het feit dat ik het verschil tussen de 3.2 en de 2.7 (niet evenredig vond met het verschil in BIV en VB)

Bottomline, hij is correct van prijs, maar zeker geen koopje. Hij zal ook niet onmiddellijk weg zijn, dus Wes heeft nog wel wat tijd 🙂

Net wel!
                          Kost de helft van een 911, en met zijn 3,2 wellicht even snel + de madam kan dan cabrio rijden… :up:

Ja Mush, die vesuvio. Heb je nogal gezegd geloof ik, dat het een koopje is. Maar dit maakt het er weer niet makkelijker op. 😕 :think:

Die Vesuvio? Da’s het koopje van de eeuw…

T.z.t. heb ik toch even moeten goegelen hoor Sigrid. Die afkorting had ik nog nooit gehoord. 🙄

Komt de madam hier net af (na het vertellen wat hier geschreven was): Hoe zat het eigenlijk met die paarse Boxster?
                                Die vond ik ook wel knap…

PF_2013-02-11.jpg

:bounce:

Doe wat je goed acht en niet wat een ander voor je heeft bedacht.
                                  Tips zijn natuurlijk altijd prettig en welkom, maar als je alles op een rijtje hebt voor jezelf, dan komt het t.z.t. wel goed.

15 reacties aan het bekijken - 751 tot 765 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.