Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,162)
    • Staat misschien in de garage. Staat een tel-nr bij, waarom niet even bellen?

[quote=”Mushroom” post=120189]Ik amuseer mij ook met het topic maar heb ook de indruk dat er enige terughoudendheid is om door te bijten, of dat misschien de interesse net niet groot genoeg is.
        Moest er een 911 bij mij in de buurt staan die voldoet aan mijn verwachtingen ging ik er NU nog naar kijken…
        (ik had eerst geschreven “belde ik ‘m nu nog”) :coolness: :happydance:[/quote]

+1 ….en zou nog een provincie verder mogen zijn ook hoor 😉

bully: ik heb die wagen hier nog nooit zien rijden dus weet niet waar hij zou moeten staan. Wacht nog op reactie en dan zien we wel. Wanneer ik naar eentje ga kijken, dan horen jullie het als eerste. 😉

Ik amuseer mij ook met het topic maar heb ook de indruk dat er enige terughoudendheid is om door te bijten, of dat misschien de interesse net niet groot genoeg is.
            Moest er een 911 bij mij in de buurt staan die voldoet aan mijn verwachtingen ging ik er NU nog naar kijken…
            (ik had eerst geschreven “belde ik ‘m nu nog”) :coolness: :happydance:

Sommige mensen doen gewoon liever negatief… 🙄 Zoals Sigrid dus al zei: lees mijn topic dan niet. Niemand verplicht je om te lezen en al zeker niet om te posten! Als er alleen maar een topic gestart mag worden wanneer je een P gekocht hebt, dan stel ik voor dat je zelf een topic start over je nieuw aangekochte 996. :up:

[quote=”WES-RS” post=120176] Heb nog een paar mailtjes gestuurd [/quote]Niet even het dorp door gewandeld en gaan kijken bij die 3.6?

Sigrid +9

Als jij je aan dit topic stoort lees je het toch gewoon niet.

mijn laatste lijn op dit topic. Start aub een topic als je er eentje gekocht hebt …

Je kan ook 250 paarden kopen……heb je in ieder geval het vermogen van mijn 964 😉

Geen paniek hoor mannen, het leukste, interessantste (lees: langdraadigste :mrgreen:) topic op PF.be blijft draaien! 😉 Ik blijf ondertussen verder kijken naar mogelijke kandidaten. Zoals bully aanhaalde: Nooit op 1 paard wedden. 😉 Heb nog een paar mailtjes gestuurd (jaja, bellen is sneller :roll:) voor andere 996’s, zowel MKI als MKII dus zien wat daar uit komt.

[quote=”bully” post=120170] :think: 😉 [quote=”WES-RS” post=120001]Die andere 3.6 staat hier bij mij in het dorp!
                            (begin me af te vragen waarom ik nog niet gaan kijken ben) :think:

[/quote]En, nog even langs gelopen? ;)[/quote]

een beller is sneller :popcorn:

flauwe van me :mrgreen:

Wess, successs
                            maar moeten we dit topic nu echt tot de 23ste stil leggen 😯

[quote=”9ierre” post=120155] :first: en je was er waarschijnlijk al mee weg :mrgreen:[/quote]Ben tijdens mijn zoektocht destijds ook een aantal malen in Belgie wezen kijken want je kan maar beter de eerste zijn. En nooit op 1 paard wedden :think: 😉 [quote=”WES-RS” post=120001]Die andere 3.6 staat hier bij mij in het dorp!
                              (begin me af te vragen waarom ik nog niet gaan kijken ben) :think:

[/quote]En, nog even langs gelopen? 😉

[quote=”PVB” post=120069][quote=”S2″ post=120068]Kom kom, we zitten nog maar op pagina 30, niets overhaasten hé jongens 🙂

(Trouwens als WES een Porsche koopt is mijn favoriete topic op PF.be ook ten einde 🙁 Dus van mij mag het nog even duren 🙂 )[/quote]

pffffff, dan maak ik jullie toch wijs dak er eentje wil en gaan we naar 50+pagina’s
                                (zie me echt nie vlugger een garage zetten :wtf: )

[quote=”bully” post=120010][quote=”WES-RS” post=120009]Je weet wat ze zeggen van oude honden he. 🙄 [/quote] Nou nee?…Wat zeggen ze van oude honden?..Vind je die 3.6 geen betere optie dan die in nederland? Hetzelfde dorp, akk, geen gedoe met invoer enz[/quote]

oude honden sla je best niet te hard en slapende honden met een lange stok :mrgreen:
                                  maar volg Bully wel, zou de 3.6 eens van naderbij bekijken en geen gelul met papieren maar lekker :driver:

15 reacties aan het bekijken - 781 tot 795 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.