Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”bully” post=120006][quote=”WES-RS” post=120005]
      Heb even een mailtje gestuurd naar de dorpsgenoot.[/quote] Tel.:+32 (0)11 – 602338 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :think: :what: :mrgreen: [quote=”WES-RS” post=120001]Die 3.6 staat hier bij mij in het dorp!
      (begin me af te vragen waarom ik nog niet gaan kijken ben)[/quote]Ik ook :what: Ik had er nu al in proef-gereden :coolness:[/quote] :first: en je was er waarschijnlijk al mee weg :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=120120]Ik denk niet dat Achmed, Moustaffa en Ali Porsches verkopen op de automarkt… 🙄 :lol:[/quote]

dat doen ze wel hoor Wes :salut: mogelijks wel met maar een sleutel en weinig papieren :mrgreen:

😆 😆 😆

Wat schrijven we steeds ,neem je tijd en koop met je verstand 😉 .
            Wes zet de theorie om naar de praktijk , als het zo verder gaat mag hij uitkijken naar de 991 . :happydance: 😉

En nog één…en nog één…en nog één… 😀

Ik denk niet dat Achmed, Moustaffa en Ali Porsches verkopen op de automarkt… 🙄 😆

[quote=”WES-RS” post=120099]Zowiezo, het mooie weer is er ook nog niet dus… 😉
                  [/quote]

Dat drukt de prijs :sarcastisch

[quote=”WES-RS” post=120099]Vandaag is het bij mijn weten zondag en is er geen enkele garage open, ook niet in Nederland. [/quote]

In NL zijn er een aantal garagisten die op Zondag van 10:00 tot 14:00 uur geopend zijn … maar voor zover ik weet geen P-specialsit of dealer.

In Belgie heb je o.a. de automarkt in Diepenbeek …

Ok, Ok, — is geen garage :popcorn:

Geduld is een schone deugd 😉
                    De ware komt wel, en hoe meer naar de lente toe hoe meer het zal gaan kriebelen 😀

Pascal, ik heb geduld… Meer dan sommige andere hier precies. :mrgreen: Maar inderdaad, het mag stilaan eens gebeuren. Alhoewel overhaast iets beslissen, nooit goed is. Zowiezo, het mooie weer is er ook nog niet dus… 😉

S2: bedankt voor de fanmail! 😆

Sl33PY: de garagist moet de wagen bij de eigenaar afhalen, staat niet bij hem in de toonzaal. Dus gisteren ging niet aangezien het op zo’n korte tijd was. Vandaag is het bij mijn weten zondag en is er geen enkele garage open, ook niet in Nederland. De garagist is op verlof van de 11de tot en met de 18de, door de week kan ik niet tot ginds geraken door de uren van mijn werk, dus zaterdag 23 februari is de eerste datum dat voor ons beide uit kwam. Tot zolang is de wagen zowiezo gereserveerd voor mij dus er is geen haast bij of zijn er geen kapers op de kust. 😉

Wesley wil de spanning voor ons allen opdrijven, maar hoe hij daarmee omgaat… :mrgreen:

Er zijn dus nog mensen met geduld, ja… :popcorn:

ge had gisteren of vandaag toch nog naar dien ene in nl kunnen gaan zien? lijkt me gewoon héééééél lang wachten :think:

[quote=”S2″ post=120068]Kom kom, we zitten nog maar op pagina 30, niets overhaasten hé jongens 🙂

(Trouwens als WES een Porsche koopt is mijn favoriete topic op PF.be ook ten einde 🙁 Dus van mij mag het nog even duren 🙂 )[/quote]

Dus je kijkt mee voor een vervanger van de huidige… :popcorn: 😉

S2

Kom kom, we zitten nog maar op pagina 30, niets overhaasten hé jongens 🙂

(Trouwens als WES een Porsche koopt is mijn favoriete topic op PF.be ook ten einde 🙁 Dus van mij mag het nog even duren 🙂 )

Wesley, nu moet het toch gaan gebeuren hé man :driver:

[quote=”bully” post=120000]3.6 met mooie km-stand.klikhierop

Heb ik ook gereden – is in Overpelt. Als je gaat rijden/kijken let dan op de carpass. Daar zat een flinke anomalie in. Wordt ook bij Vanbeurden onderhouden.

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.