Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,162)
    • Die heb ik drie weken terug gereden. Aardige man van Nederlandse origine. Auto onderhouden bij Vanbeurden en heeft rond de 100k op de teller. Kan er voor de rest weinig over zeggen.

Hier is ie:

Oude honden leer je geen nieuwe trucs. 😉 Is inderdaad leuk zonder heel het papierwerk van invoer en dergelijke. We zullen zien, ga zowiezo een kijkje nemen.

Jeanke, heb je toevallig een link?

Staat er nog eentje in Arendonk.
            (Zie autoscout24.be)

[quote=”WES-RS” post=120009]Je weet wat ze zeggen van oude honden he. 🙄 [/quote] Nou nee?…Wat zeggen ze van oude honden?..Vind je die 3.6 geen betere optie dan die in nederland? Hetzelfde dorp, akk, geen gedoe met invoer enz

I know bully, I know… Je weet wat ze zeggen van oude honden he. 🙄

Sleepy: de 23ste is een zaterdag, door de week geraak ik er niet. En de garage sluit van 11 t.e.m. 18 februari, daarmee. 😉

[quote=”WES-RS” post=119994]Hoofd word koel gehouden Sigrid. 😉 Ga de 23ste kijken, alle papierwerk doornemen, testrit maken. Indien dat alles goed is, AKK mannetje regelen en erheen sturen en als die positief is, overgaan op kopen en al het regelwerk om hem hier in België op platen te krijgen. :up:[/quote]

den 23e pas??? serieus?

Zo lang kunde toch niet wachten?? :wtf:

[quote=”WES-RS” post=120005]
                    Heb even een mailtje gestuurd naar de dorpsgenoot.[/quote] Tel.:+32 (0)11 – 602338 :think: :what: :mrgreen: [quote=”WES-RS” post=120001]Die 3.6 staat hier bij mij in het dorp!
                    (begin me af te vragen waarom ik nog niet gaan kijken ben)[/quote]Ik ook :what: Ik had er nu al in proef-gereden :coolness:

Een Tip is niks voor mij. Zoals ik al eerder aanhaalde, prima voor in een DD als je veel kilometers maakt, maar als funwagen voor erbij zeker niet.

Heb even een mailtje gestuurd naar de dorpsgenoot. Kan ik altijd eens een kijkje gaan nemen, zelfs door de week dit keer, wat normaal gezien niet mogelijk is door mijn werkuren.

[quote=”WES-RS” post=120001]Hier hoor, bully gaat het even moeilijk maken. 😉

[/quote]De eerste twee hebben een jaar garantie. Ga eens rijden met een tip, mij bevalt dat wel 😎 De laatste, 3.6 is particulier en daar krijg je misschien nog wat van de prijs af.

Hier hoor, bully gaat het even moeilijk maken. 😉

Targa is een Tip, dus die valt zowiezo weg.
                          Die andere 3.6 staat hier bij mij in het dorp!
                          (begin me af te vragen waarom ik nog niet gaan kijken ben) :think:

Wagen waar ik naar ga kijken de 23ste heeft M030 af-fabriek, dus ook weer interessant. 😉

3.6 met mooie km-stand.klikhierop

3.6 Targa bij de porsche-dealer. klikhierop :think:

Dichter bij huis 😉 klikhierop

Hoofd word koel gehouden Sigrid. 😉 Ga de 23ste kijken, alle papierwerk doornemen, testrit maken. Indien dat alles goed is, AKK mannetje regelen en erheen sturen en als die positief is, overgaan op kopen en al het regelwerk om hem hier in België op platen te krijgen. :up:

15 reacties aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.