Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,162)
    • Nou, zo kan het nog snel gaan.

Maar houd je hoofd koel 💡

Misschien nog wel liever, wie weet. 😉 :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=119959] De vriendin heeft me overhaald om het hele werkverhaal niet zo negatief te zien. :)[/quote]

En ze ziet je waarschijnlijk ook graag in een Porsche 😉

Nee hoor Mush, ze speelt geen voetbal. 🙄 😆

Jaja Patrick, het moest er ooit van komen he. 😉

De garagist ging trouwens de advertentie van het internet afhalen aangezien hij me serieus genoeg vond en hij dat besproken heeft met de verkoper (die zowiezo geen zin had in een hoop testpiloten). Dus “gereserveerd” voor mij. :up:

Girlfriend is a keeper! :up:

PB

wow Wes,

de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :relaxman:

PB

dubbel post

Zaterdag 23 februari een afspraak gemaakt met de verkoper. :up: De vriendin heeft me overhaald om het hele werkverhaal niet zo negatief te zien. 🙂

@Jochen ben jij nog aan het kijken naar een 911 ?

[quote=”mvn17997″ post=119875]die van mij is vandaag thuis gekomen … 996 facelift remember?

wow wat een power

Ik heb daar geen emails voor geschreven 😉 raar maar waar[/quote]

Wrijf het er nog maar even in ja… :censored:

Vandaag wel even slecht nieuws gekregen. Ook bij ons op het werk heeft de crisis toegeslagen en de zaak staat dichter bij de afgrond dan we dachten. Zeker na de nieuwste feiten. Heb dus een beetje schrik om nu zo’n uitgaven te doen omwille van de onzekerheid. Aan de andere kant, misschien is deze 996 wel een serieus koopje waar ik nog jaaaaren plezier van kan hebben… Dilemma… :bounce:

Volgens mij moeten we Wes even begeleiden naar de plek waar die auto staat :mrgreen: :what:

Daar is de AKK aankoopkeuring voor…….. 😉

Over een 996 met +/- 80.000 km en tal van opties voor 19.*** € moet je niet veel duscusiëren denk ik, tenminste als de historiek en de auto in een correcte staat is?

Kom op Wes, actie. NU :what:

die van mij is vandaag thuis gekomen … 996 facelift remember?

wow wat een power

Ik heb daar geen emails voor geschreven 😉 raar maar waar

15 reacties aan het bekijken - 826 tot 840 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.