Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Maarten R” post=119865]Ik heb meer vertrouwen in iemand met zwarte vingers en verstand van motoren en ophangingen dan een gladde verkoper die elke 5 minuten zijn Ipad checkt.[/quote]

Waarom denk je dat ik de eigenaar van de wagen wil spreken ipv de verkoper…? 😉

…en dat mailen blijkt toch wel een hardnekkige kwaal 😀

Ik kocht mijn wagen bij een norse Waal die een hele stal vol ouwe raceporches had, die hij zelf prepareerde. Aan computers en mailen had hij een broertje dood.

Ik heb meer vertrouwen in iemand met zwarte vingers en verstand van motoren en ophangingen dan een gladde verkoper die elke 5 minuten zijn Ipad checkt.

De garagist/verkoper zal zeker geen gemakkelijke euro’s laten schieten door u met de eigenaar te laten afspreken hé.

[quote=”WES-RS” post=119831]Interesse is er zeker nog steeds. Dus voorlopig niks “verder zoeken”. 😉

Heb de “verkoper” (garagist) daarnet nog een mailtje gestuurd dus afwachten wat ie zegt. Ga denk ik ook proberen een afspraak te regelen om de wagen te gaan bezichtigen tussen 11 en 18 februari, wanneer de garagist gesloten is. Misschien kan ik dan uitzonderlijk een afspraak met de eigenaar geregeld krijgen.[/quote]

:wtf:

Interesse is er zeker nog steeds. Dus voorlopig niks “verder zoeken”. 😉

Heb de “verkoper” (garagist) daarnet nog een mailtje gestuurd dus afwachten wat ie zegt. Ga denk ik ook proberen een afspraak te regelen om de wagen te gaan bezichtigen tussen 11 en 18 februari, wanneer de garagist gesloten is. Misschien kan ik dan uitzonderlijk een afspraak met de eigenaar geregeld krijgen.

[quote=”bully” post=119823]En nu? :mrgreen: Wanneer ga je kijken? Of zoeken we weer verder? :wink:[/quote]

Of ergens op theraphie gaan …..

En nu? :mrgreen: Wanneer ga je kijken? Of zoeken we weer verder? 😉

De wagen staat echter wel nog bij de eigenaar thuis en niet bij de garage in kwestie. Wagen word naar de garagist gebracht na een afspraak.

veel handelaars hebben uiteraard niet graag dat je de wagen voor minder geld rechtstreeks van de eigenaar zou gaan kopen… :mrgreen: Dus houden ze je liefst in het ongewisse…

Dat denk ik ook. Hij heeft hem niet voor niets bij een dealer staan om hem te verkopen. Als ie zin had in bandentrappers en ander gajes deed ie het wel zelf. Zo is de (verkoop) bevalling een stuk minder zwaar :mrgreen: Kost wel een paar centen, maar dat kost iedere bevalling :sarcastisch

Jullie kennen de Johan C uitspraak: elk nadeel heb ze voordeel vast wel 💡

[quote=”WES-RS” post=119728]
                          -contact met verkoper (cliënt van garage) is niet mogelijk[/quote]

Dat kan ook van de verkoper komen 💡

Heeft wss geen zin in geleur en gezeur – en daarom ook de wagen in consignatie staan 😉

[quote=”PVB” post=119742]En dan zeggen vrouwen dat bevallen zwaar is… :mrgreen:[/quote]

Porsche kopen is vele malen makkelijker en volgens mij ben ik de enige hier die dat kan beamen :popcorn: 😆

Als hij de wagen zelf zou verkopen als particulier, maar toch niet bij een consignatieverkoop?

Neen omdat hij wenst te verkopen zonder BTW en belastingen op winst te betalen en dan ook nog eens geen garantie hoeft te geven 🙄
                                Zegt niets over de auto wel veel over handelaar 😕

[quote=”Jochen” post=119729]
                                  Geen contact met vorige eigenaar lijkt me vreemd verhaal ❓
                                  [/quote]

Meestal omdat de garagist dan zijn commissie kwijt is :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.