Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,162)
  • PB

Wat een service bully! :respect2:

Mocht het wat worden…..klikhierop dan hier AKK klikhierop dat is vlakbij. klikhieropDan weet je meer :up:

WESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS………… zat gisteren zonder internet. 😉

Ziet er een mooie uit Marcel, maar is helaas een automaat. Wat natuurlijk perfect is voor lange afstand DD’s maar niet als weekend/vrijetijds sportwagen. 😉

Die grijze daarentegen ziet er wel knap uit! Heb contact opgenomen met verkoper. (ja, via mail) 😳
          RODONDO: inderdaad, verkoper is royaal geweest met opties. En ik heb de indruk dat veel “gewone” garagisten die nu en dan eens een Porsche te koop hebben staan het allemaal zijn. Uit onwetendheid? Of als misleidende verkooptruc? Wie zal het zeggen…

[quote=”bully” post=119562]klikhierop

Ziet er ook zeer goed uit. Maar is wat kwistig met opties, de verkoper. Ik zie geen sportstoelen en ook geen PCM (GPS). Voor de rest topper, zeker de KM-stand.

[quote=”bully” post=119562]klikhierop

Ik zou het wel weten…
              Ziet er goed uit op het eerste zicht, en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Waar zit hij ergens :mrgreen: …. WESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS…………

Die rode 996 – 1998 – 151 100 km. – taxatie 38 500.00 € (?) – te koop voor 21 000.00 €, …

In Vlaanderen verkocht voor 15 000.00 €.

Dat is niet onze interpretatie, maar de realiteit. Alle beschouwingen over “ploffen” daargelaten.

🙁 🙁 🙁

[quote=”SL33PY” post=119561]’t is er ene in de mush zijn favoriete kleur :happy:[/quote]

Ik had destijds 2 proefritjes achter de rug in 2 zwarte, want het moest een zwarte worden. De eigenaar vd rode (een medeforummer) beloofd even aan te komen en de rode te aanschouwen. De garagedeur was nog niet open of ik was al helemaal verkocht…. Want deze 911 is werkelijk prachtig van kleur.

Vrouwlief heeft het er nog wel eens over. Ze heeft de rode veel liever dan de GT3. Daar wil ze niet eens in rijden… De Tip is natuurlijk perfect voor de dames.

Als je enigszins serieus bent zou ik de eigenaar bellen en een ritje doen. AKK kan dan evt de doorslag geven. (huidige eigenaar wist destijds niet wat een AKK was en ik heb voor mijn eigen gemoedsrust toen de AKK bij Rentech laten verzorgen voor de nieuw eigenaar. :happy: )

Staar je niet blind op de prijzen van Porsches, ik weet dat er veel 996-en voor veel minder te koop zijn. Maar bekijk ze allemaal maar eens nader 💡 Alle waar naar zijn geld. De rode zal je op alle fronten niet tegenvallen. Of het hem is voor jouw kan ik niet bepalen natuurlijk.

succes!

‘t is er ene in de mush zijn favoriete kleur :happy:

KRKB’tje en je weet het :sarcastisch

AKK bij Rennsport in Breda of het bij Mushroom al bekende PCE 8)

Hoe anders werd er een paar jaar geleden over de 996 geschreven elders op het net. Toen was ik een roepende in de woestijn daar waar het ging om de nuance. Gelukkig is het besef hier wel doorgedrongen dat op het net alles uitvergroot is. 3.4 en 3.6 hebben nu een zowat gelijke reputatie imho. Dit is mijn ex 3.4. Kan ik je van harte aanraden want heeft de afgelopen 4 jaar maar 15km gereden.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m633903458-porsche-911-3-4-carrera-coupe-aut-1998-rood.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

en vergis u niet. Deze heeft het M030 sport onderstel! Techart uitlaat en achterpoilertje.
                          Geen doorsnee 911 en zeer goed onderhouden met een leuke km stand. Ik denk dat u die voor 20K meekrijgt. Is ook niet erg ver bij u vandaan.

RODONDO: heb je eigenlijk een 3.4 of 3.6? Want ergens schrik ik toch nog een beetje (onterecht misschien/waarschijnlijk) bij een 3.4 voor de gekende verhalen. :?[/quote]

Ikzelf heb MK2 (3,6) maar zou echt geen schrik hebben van een goede 3,4. Die gusntig geprijsde blauwe zou ik in uw plaats toch eens gaan bekijken. (ik heb niets met de garage te maken hoor 😉 )

[quote=”WES-RS” post=119457]Ghost:Maar je moet toch nog steeds naar Dieteren en dergelijke, of vergis ik mij hierin?
                              [/quote]

Nee Wes als je de nodige documenten hebt hoef je niet naar dieteren.

PB

@Bully, ik vroeg me bij 1:12 af hoeveel roest hij verloren heeft. :happydance:

[quote=”Mushroom” post=119486][quote=”Mushroom” post=119475]”olieboot”[/quote]
                                  En dan hoor je dit

en denk je “Ach, F*ck it”, ik wil er eentje! :driver:
                                  Sterkte met je beslissing :mrgreen:[/quote]

Das geen olieboot maar eerder een stoomboot 😉

15 reacties aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.