Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,162)
    • Inderdaad – heeft even geduurd voordat ik dat zelf ervaren heb: bij interesse ➡ bellen ❗

.. heb je ook meteen een indruk van de verkoper 😉

De wagen stond vorige week nog maar net te koop toen ik hem al vond en de verkoper gemailed heb. De reactiesnelheid zat dus goed. 😉 Alleen is het dus waar wat sommige adverteerders zeggen: een beller is sneller. 🙄

Ik hoef de volgende keer daarom niet direct te beslissen, maar al met de verkoper gesproken hebben kan een “onder voorbehoud” opleveren tot ik de wagen zou kunnen gaan bezichtigen. Al doende leert men! :up:

Als het -1 is, heb je inderdaad te langzaam gehandeld. Maar vrees niet, genoeg vissen in de vijver.
          Maak echter de volgende keer niet sneller een beslissing, dat kan dan wel eens een misser worden.

-1 🙄

[quote=”WES-RS” post=119325]Ja ik vrees dat ik altijd nét te lang afwacht. 😕 [/quote]

Dat..

..or just not meant to be 😉

Ja ik vrees dat ik altijd nét te lang afwacht. 😕
                Better luck next time… 🙄

Congrats!!! :up:

Wes… rapper zijn jongen!! 😉

Deze is normaal van mij. Heb vanmiddag de bon ondertekend.

:what:

:applaus: :applaus: :applaus:

Gefeliciteerd :up: idd een mooie combinatie…… :coolness:

[quote=”bully” post=119104]klikhierop mooie prijs

Deze is normaal van mij. Heb vanmiddag de bon ondertekend. Gaat nog binnen voor keuring, Porsche inspectie en onderhoud.

Interieur is echt mijn smaak.

Weer wat duurder 😉 maar met garantie. klikhierop

Bedankt voor het linkje bully! :up:

Ik had hem echter al gezien en gecontacteerd voor je gepost had. 😉
                              Wacht tot op heden nog op reactie…

[quote=”S2″ post=119159][quote=”RODONDO” post=119116][quote=”S2″ post=119115]Ik vind dat Savannah interieur eigenlijk best wel mooi, is eens wat anders dan zwart.[/quote]

Ken je ook de naam van het blauw/zwarte interieur ? (in comb. met Polar Silber
                                dus kan van de exclusive lijn zijn) Thanks ;)[/quote]

Metropol blauw is redelijk donker, misschien bedoel je dat? Maar als het een kleur op staal is kan het eigenlijk alles zijn :)[/quote]

Het is mijn interieur weet eigenlijk de kleur niet. Is zeer donker blauw, bijna zwart met hevig blauwe stiksels.

S2

[quote=”RODONDO” post=119116][quote=”S2″ post=119115]Ik vind dat Savannah interieur eigenlijk best wel mooi, is eens wat anders dan zwart.[/quote]

Ken je ook de naam van het blauw/zwarte interieur ? (in comb. met Polar Silber
                                  dus kan van de exclusive lijn zijn) Thanks ;)[/quote]

Metropol blauw is redelijk donker, misschien bedoel je dat? Maar als het een kleur op staal is kan het eigenlijk alles zijn 🙂

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.