Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,162)
    • dat Savannah is niet zo mis, zeker niet in combinatie met deze buitenkleur, alleen is het helaas een zeer gevoelige kleur wat slijtagesporen en vooral ‘rimpelvorming’ betreft! 😐 Zeker bij 996’s MkI die de 200.000 km naderen is het soms niet meer om aan te zien… 😕

[quote=”S2″ post=119115]Ik vind dat Savannah interieur eigenlijk best wel mooi, is eens wat anders dan zwart.[/quote]

Ken je ook de naam van het blauw/zwarte interieur ? (in comb. met Polar Silber
        dus kan van de exclusive lijn zijn) Thanks 😉

S2

Ik vind dat Savannah interieur eigenlijk best wel mooi, is eens wat anders dan zwart.

Je kan niet alles hebben voor die prijs :lekker: En staat best sjiek :coolness:

Mooie prijs, wat van het interieur niet gezegd kan worden ! :puke:

Yep had hem net ook online zien staan 🙂

[quote=”RODONDO” post=118678]Als ze een aankoopkeuring toestaan kan je soms een flinke duit in je zak steken door zonder garantie te kopen.[/quote]

Gouden tip ❗

Als ze een aankoopkeuring toestaan kan je soms een flinke duit in je zak steken door zonder garantie te kopen.

Ondertussen al twee keer interessante Porsche gevonden – maar bij interesse blijkt dat het een handelaarsprijs is en alle garantie die op de website staat alleen geldt aan forse meerprijs.

Misleidende reclame is het minste wat je kan zeggen. Vanaf dat ze merken dat je echt geinteresseerd bent kletsen ze er gewoon wat bij.

Vertrouwen in die handelaars is ver zoek.

Geen gelul, ne 4S moet het worden! Stop alle andere zoekacties en fixeert u op ne 4S

Is makkelijker gezegd dan betaald. 🙄 Maar ik moet toegeven, het is DE über 996! :hail:

compressie en olie staal zou ieder rond de honderd euro kosten, porsche check zit rond de 150 heb ik bij porsche gevraagd. Motor uitlezen nog een kleine klets.

Tellerdetel… Is gelijk aan rond de 400 euro. Wel een smak geld om te weten of het een goede is al dan niet. 😕

:think:

Verklaar u nader S2. 😉

[quote=”WES-RS” post=118542]Verkoper van 996 geeft geen reactie meer op gestelde vragen over de garantie dus… gaat de zoektocht weer lekker verder. ;)[/quote]

Een garagist met een redelijk aanbod aan wagens krijgt natuurlijk tot vervelens toe massa’s mails waarvan hij niet weet of het al dan niet ernstig is. Als je intresse hebt maak een afspraak en ga ter plaatse kijken en praten en luisteren…. 😉 Hiervoor is een klein apelandje een voordeel natuurlijk.

S2

:think:

Ik zou zelf volgende laten doen;

> motor compressie laten meten
                                > olie staal laten onderzoeken
                                > motor uitlezen
                                > mogelijk een porsche check laten uitvoeren

compressie en olie staal zou ieder rond de honderd euro kosten, porsche check zit rond de 150 heb ik bij porsche gevraagd. Motor uitlezen nog een kleine klets.

Met een beetje extra investering bouw je veel meer zekerheid in. Verzekering en het gaat verkeerd is nog ellende.

8) 8)
                                  Geen gelul, ne 4S moet het worden! Stop alle andere zoekacties en fixeert u op ne 4S, anders ga je zo’n verbitterde mens worden zoals PatrickB :sarcastisch :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.