Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,162)
    • Nee, opgelucht dat de koop niet is doorgegaan en Wes dit later te horen had gekregen. 😉

Vuurtje aan het stoken Bul ruzie :mrgreen:

Wesley het draadje gaat nog even door, misschien mazzel dat je de auto niet mocht laten keuren en daardoor niet gekocht hebt. klikhierop

Volgens mij bedoelen ze dat een zakelijke koper de BTW kan terugvorderen, wat de auto interessanter maakt voor de mensen die hem op de zaak kopen.

Dat denk ik ook.

S2

Volgens mij bedoelen ze dat een zakelijke koper de BTW kan terugvorderen, wat de auto interessanter maakt voor de mensen die hem op de zaak kopen.

Voor een particulier maakt dit echter niets uit.

[quote=”911_NL” post=117858]Niks behandelen om waterafstotend te worden ❗

Potje zwarte zeep – en meer niet ➡ even inlezen over hoe zo’n dak is samengesteld – en wat je juist wel en wat je juist niet moet doen ;)[/quote]

Heb je link met info op het net!

Zwarte zeep ?? Hier bij ons is dat om de vloer te kuisen 🙁

Specifieke naam v h product of foto van de verpakking ?

PB

idd een goede vraag!

“BTW” wagen. Zeker dat ze niets gaan bijlappen als je zou kopen ? Veelvuldig toegepast smoesje om kopers te lokken. En als het zover is …

[quote=”PatrickB” post=117861] Groene zeep is het meest aangewezen product.[/quote]

In de volksmond inderdaad vaak groene zeep genoemd (of zwarte) – maar het product is geel 😉

PB

Naar wat ik had begrepen van diverse bronnen, is het inderdaad beter om onze daken NIET te impregneren met een waterafstotendmiddel. Het dak is een meerlaags geheel, en meeste van die producten kunnen net de waterdichtende tussenlaag aantasten. Groene zeep is het meest aangewezen product.

Niks behandelen om waterafstotend te worden ❗

Potje zwarte zeep – en meer niet ➡ even inlezen over hoe zo’n dak is samengesteld – en wat je juist wel en wat je juist niet moet doen 😉

Als P onder carport of in garage kan staan heb je dat zelfs helemaal niet nodig! 1 of 2 keer per jaar softtop behandelen zo die waterafstotend wordt.

PB

Een hardtop kost je geen 1000€.

Deze is vandaag WEERAL in prijs gezakt! 😯 Opnieuw 1000 eurotjes van de vraagprijs afgedaan. Het begint nu toch wel serieus te kriebelen. 😳

edit: Nu lees ik ook waarom, de hardtop is afzonderlijk verkocht. 😕

Ziet er inderdaad eerlijk uit. Maar ik vind een oud elfje niks voor mij. Ik vind ze ontzettend knap! Maar ik vrees ook dat er meer onderhoud vereist is en sneller kosten zijn om onderdelen te vervangen wegens slijtage. En dat zie ik dan weer niet zitten. 😉

15 reacties aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.