Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,162)
    • Is dit niet iets wat je wil? Heb je ineens “the right stuff” :driver: :driver:
      ‘t Is wel een Amerikaan, maar so what, ziet er best netjes en eerlijk uit.

Home

PT

@s2 : betreft inderdaad laatste registratie !

Heeft inderdaad op een andere wagen gehangen. Ik rij al altijd met dezelfde plaat en de dag van inschrijving van mijn laatste (en huidige) voertuig geeft hij aan op de site.

S2

Dat is pas bizar 🙂 1-CVQ-181 (maar ook 182/183/184/185/…) is namelijk al geregistreerd op 07/03, hoe kan het dat hij de plaat meer dan een maand later pas geregistreerd heeft?

Tenzij dat dat de laatste registratie is, dan heeft die plaat eerst 1 maand op een andere auto gehangen.

Bedankt PT! :respect2:

De kentekenplaat is actief en heeft als inschrijvingsdatum 23-04-2012

PT

Je kan vrij eenvoudig op onderstaande website de registratie datum opvragen van eender welke plaat :
                http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wmvpstv1 Kentekennummer ingeven en vervolgens status opvragen. (Alles in hoofdletters en zonder spatie). 😉

S2

[quote=”WES-RS” post=117427]

En hoe kun je weten wanneer een plaat ongeveer uitgegeven is? Wagen staat wel al enige tijd te koop dus heeft er dan maar een half jaartje van genoten.[/quote]

De huidige uitgifte kan je HIERvinden

en op [URL=http://www.autoforum.be/showthread.php?19118-Wat-is-de-meest-recente-nummerplaat-die-je-gezien-hebt/page221&highlight=nummerplaat] DEZE[/url] pagina zitten ze aan 1-CV*-***

Dus niet zo moeilijk te traceren 😉

[quote=”PatrickB” post=117425]W8 tot Mushroom een keertje te dicht bij je gewillige vriendin komt met zijn sigaret in de mond. :mrgreen:[/quote]

Als dan de deal rond is, dan doet Mush ermee wat hij wilt. Gaatjes bijmaken, gaatjes opvullen,… Hij leeft zich maar uit! :mrgreen:

[quote=”S2″ post=117423]Zo jong is die nummerplaat toch ook weer niet, die is uitgegeven rond 10/03/2012 (kan een dag vroeger of later zijn). Dus toch een zomer van genoten, niet heel uitzonderlijk voor een liefhebber om nu al weer te verkopen voor iets anders. (Althans bij mij gaat het ook zo snel hoor)[/quote]

En hoe kun je weten wanneer een plaat ongeveer uitgegeven is? Wagen staat wel al enige tijd te koop dus heeft er dan maar een half jaartje van genoten.

PB

[quote=”WES-RS” post=117421]Even tussendoor, dit topic is weeral ontspoord. Maar dit keer zonder gewonden dus vind ik het OK! :mrgreen:[/quote]

W8 tot Mushroom een keertje te dicht bij je gewillige vriendin komt met zijn sigaret in de mond. :mrgreen:

S2

Zo jong is die nummerplaat toch ook weer niet, die is uitgegeven rond 10/03/2012 (kan een dag vroeger of later zijn). Dus toch een zomer van genoten, niet heel uitzonderlijk voor een liefhebber om nu al weer te verkopen voor iets anders. (Althans bij mij gaat het ook zo snel hoor)

Even tussendoor, dit topic is weeral ontspoord. Maar dit keer zonder gewonden dus vind ik het OK! :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=117339]Graag een foto van betreffende vriendin en of ze “gewillig” is of niet :sarcastisch :mrgreen: :happy:[/quote]

Gewillig is ze zeker! 😉 Ook wel een beetje lui, ik krijg haar nooit uit bed. 😕 🙄

PF.jpg

:mrgreen:

[quote=”patrickvb” post=117335][quote=”WES-RS” post=117310]Deze staat me ook enorm aan.[/quote]
                                Is een ‘jonge’ nummerplaat. Reden van verkoop? :?:[/quote]

Vroeg ik me ook al af. Kan verschillende redenen hebben natuurlijk, niet altijd slecht denken. 😉

S2

[quote=”Mushroom” post=117315]
                                  Enneuh, nee, geen aandelen in de Boxster, juist maar iemand op the bleeding obvious willen wijzen. Een occazie is altijd een loterij, zelfs met AKK, als je dan al goedkoop kan starten met de aankoopprijs is dat toch al de 1e zekerheid die je hebt 😉

[/quote]

Ik moet je hierin 100% gelijk geven, bij een 996 zou ik persoonlijk vooral bang zijn voor een “ploffer” en daarin kan een AKK niet veel betekenen. Zij kunnen ook niet gaan voorspellen wanneer dit zal gebeuren en of het ooit gebeurt. Dus, en dit is enkel mijn persoonlijke visie, voor mij is een AKK in de meeste gevallen niet echt nodig.

15 reacties aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.