Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,162)
    • Tja…… het leven bestaat uit keuzes.

Ik weet het inmiddels wel :mrgreen:

[quote=”Delnoy” post=117337]
        Je weet niet wat je mist. Met je Porsche naar de parenclub rijden, twee blauwe pillen naar binnen kiepen en klaar. Helemaal de man.

Niet voor de daad natuurlijk maar je kunt wel voor 25 euro onbeperkt schnitzels eten aan het lopend buffet en onbeperkt drank. Wat wil je nog meer. :mrgreen:

Daar sta je dan, met je erectie schnitzels naar binnen te stouwen als een baas, biertje erbij. En daarna spring je lekker weer in je Porsche.

Wie doet je wat :drink:[/quote]
        Ik voel een Zuffenhausen Bastard event opkomen… 8) :drink:

Graag een foto van betreffende vriendin en of ze “gewillig” is of niet :sarcastisch :mrgreen: :happy:

Dat klokkenspel is toch maar nutteloos, die compenseer ik wel met een Porsche!

Je weet niet wat je mist. Met je Porsche naar de parenclub rijden, twee blauwe pillen naar binnen kiepen en klaar. Helemaal de man.

Niet voor de daad natuurlijk maar je kunt wel voor 25 euro onbeperkt schnitzels eten aan het lopend buffet en onbeperkt drank. Wat wil je nog meer. :mrgreen:

Daar sta je dan, met je erectie schnitzels naar binnen te stouwen als een baas, biertje erbij. En daarna spring je lekker weer in je Porsche.

Wie doet je wat :drink:

[quote=”WES-RS” post=117310]Deze staat me ook enorm aan. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar dan heb je ook wel wat. :)[/quote]
              Is een ‘jonge’ nummerplaat. Reden van verkoop? ❓

PB

lol ! echt hé!

Patrick zo te lezen ben je in de zak gezet ! 😳 😥

PB

Ik zei vroeger ook altijd “daar geef ik mijne linkerbal voor! ”
                    Nu jaren later en een linkerbal minder, heb ik nog steeds niet waarvoor ik hem zou gegeven hebben… :happy:

Dat klokkenspel is toch maar nutteloos, die compenseer ik wel met een Porsche! :mrgreen:

Ik hoef niet door te sparen voor mij iets te kunnen kopen. Ik kan nu ook hoor. Ik wil gewoon niet alles spenderen aan een wagen aangezien ik ook aan het sparen ben voor een eigen huisje. Soms moeten er keuzes gemaakt worden en compromissen gesloten. 😉

Wesley spaar gewoon nog even door dat koopt wat makkelijker en kan je je ballen behouden :mrgreen:

Ik kijk helemaal niet neer op de 996, elke Porsche is voor mij een volwaardige, op eender welke manier ze gekoeld worden of eender waar de motor zich bevindt. 😉 Enkel de diesels… :puke:

Feit. 😉 En bedankt voor alle hulp! :drink:

Zwijg mij aub over een 996 4S. Daar zou ik alles voor doen om 1 te hebben! Wilt ge mijn lever? Nier? Arm? Been? Linker of rechter teelbal? Mijn ziel? Mijn vriendin? Mijn (nog te maken) eerst geboren kind? Een menselijk offer? You name it and it’s yours!! :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=117315]Nu wordt er neergekeken op 996 met kilometerstanden van rond of over de 200.000 terwijl dit bij een 964, 993, etc “normale” kilometerstanden zijn en geen haan daar nog voor kraait, de 996 wordt nu eindelijk beschouwd als echte Porsche en nu is’t de kilometerstanden waarvoor hij links wordt gelegd.
                            Eerst 15 jaar nodig gehad om iedereen (nouja, behalve een paar opa’s) te laten inzien dat ze bij Porsche niet anders konden dan watergekoeld te worden en na de teething problems ook wel bulletproof zijn, nu nog een jaar of 10 wachten alvorens het maatschappelijk aanvaard wordt om er eentje te hebben met meer dan 200.000 km :)[/quote]

X2

Nu wordt er neergekeken op 996 met kilometerstanden van rond of over de 200.000 terwijl dit bij een 964, 993, etc “normale” kilometerstanden zijn en geen haan daar nog voor kraait, de 996 wordt nu eindelijk beschouwd als echte Porsche en nu is’t de kilometerstanden waarvoor hij links wordt gelegd.
                              Eerst 15 jaar nodig gehad om iedereen (nouja, behalve een paar opa’s) te laten inzien dat ze bij Porsche niet anders konden dan watergekoeld te worden en na de teething problems ook wel bulletproof zijn, nu nog een jaar of 10 wachten alvorens het maatschappelijk aanvaard wordt om er eentje te hebben met meer dan 200.000 km 🙂

Enneuh, nee, geen aandelen in de Boxster, juist maar iemand op the bleeding obvious willen wijzen. Een occazie is altijd een loterij, zelfs met AKK, als je dan al goedkoop kan starten met de aankoopprijs is dat toch al de 1e zekerheid die je hebt 😉

Zoals steeds, met de meeste hoogachting, en just trying to help 8)

‘k Zal u anders een prijs maken voor mijn 996 4S, zowat het hoogste dat je kan bereiken in Porsche-land afgezien van de nieuwe 991 😈 😈 :mrgreen:

Denk ik ook vaak aan, waarom met een Boxster genoegen nemen als je voor hetzelfde geld een 996 kunt hebben. Maar als je dan eens begint te kijken, de “goedkope” 11jes zijn meestal niet heel erg verzorgd, hebben veel kilometers, zijn niet met teveel opties beladen,… terwijl je voor hetzelfde geld wel een héél knappe Boxster hebt met alles erop en eraan. 😉

S2

Als het een 3.2 moet zijn, waarom dan niet meteen gaan voor een 996.1 3.4? OK, er wordt veel over geschreven, maar er zijn er ook een heleboel waar niet over geschreven wordt.

En qua prijs liggen die zeker al binnen je mogelijkheden.

15 reacties aan het bekijken - 1,006 tot 1,020 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.