Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,162)
    • Ik blijf altijd achter vanalles zoeken, dat is het probleem! :mrgreen:

Zou ik voor een Boxster gaan (heb ik altijd gezegd) MOET het een 3.2 zijn. Niet dat de andere te min zijn voor mij, maar toch, die extra paardjes spreken me wel aan. 😉 Het nadeel is dan wel weer de verkeersbelasting, maar ja, goedkoop zal het nooit zijn he.

Deze staat me ook enorm aan. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar dan heb je ook wel wat. 🙂

Dus we kunnen stoppen met de zoektocht naar een 968? Ach een bokster is ook leuk :happy:

S2

[quote=”Mushroom” post=117304]Bij die Boxster zou ik gewoon happen.
          Alleen die Zeintec kost al stukken van mensen, daarbovenop is’t nog eens een 3.2, én ook nog eens in één van de mooiste en gewilde kleuren…
          It’s a no brainer, ‘t is dat ik verloren ben aan een 911 of ik was ‘m al gaan halen.[/quote]

Aandelen bij de verkoper? 🙂

Een 3.2 is in ons Belgenlandje niet zo gewild, en al is de prijs zeker niet slecht, toch vrees ik ervoor dat ook deze Boxster niet snel weg zal zijn (3.2 in combinatie met de hoge km-stand).
          De 968 heeft inderdaad ook een 3.0, maar, en dat is een heel groot verschil, daarin had je niet te kiezen. Wil je een 968, dan is het een 3.0, geen discussie. Bij de 986 heb je keuze uit de 2.5 of 2.7 en 3.2. Uiterlijk zit er nauwelijks verschil op, 80% van de kopers wil gewoon een leuke Porsche Cabrio om mee te touren als het mooi weer is, en ziet er het nut niet van om die extra verkeersbelasting te betalen. Je mag dan wel wat meer pk hebben, maar het is nog steeds geen 911.

[quote=”Mushroom” post=117304]Bij die Boxster zou ik gewoon happen.
            Alleen die Zeintec kost al stukken van mensen, daarbovenop is’t nog eens een 3.2, én ook nog eens in één van de mooiste en gewilde kleuren…
            It’s a no brainer, ‘t is dat ik verloren ben aan een 911 of ik was ‘m al gaan halen.[/quote]

Gewoon happen doe ik niet. Eerst de nodige stappen ondernemen zoals een AKK en dergelijke (want hij heeft toch ook al wel wat kilometers). 😉 Maar je hebt gelijk, lang over twijfelen zal ik niet moeten doen of hij word onder mijn neus verkocht (alhoewel hij anderhalf jaar geleden ook niet verkocht is voor “maar” 14k). Ik ben ook weg van de kleur. Echt knap en zie je veel te weinig! Alleen die Zeintec hardtop vind ik niks, maar zouden wel een knap setje velgen kunnen sponsoren. :mrgreen: We zullen zien wat er gebeurd als de verkoper van zich laat horen. 😉

Je kan beter even de tijd nemen en gaan kijken in Nederland 😉 Boxsters zat te koop…. :mrgreen:

Bij die Boxster zou ik gewoon happen.
                It’s a no brainer, ‘t is dat ik verloren ben aan een 911 of ik was ‘m al gaan halen.

Ik heb eergisteren een PB gestuurd naar de verkoper maar tot op heden nog geen reactie. Zal nog wel komen, ik heb geduld. 😉

Die staat dichterbij :mrgreen:

Al eens naar die Boxster gaan kijken? :geek:

PB

Beter dan uwe boot vol te krijgen van een paar NL’ers nietwaar.
                        Of vergis ik mij hierin? :happy: :relaxman: :mrgreen:

Lolbroeken. 🙄 😆

PB

:mrgreen:

[quote=”porschky” post=117139]25O km?! Da’s amper een uurtje rijden! :mrgreen:[/quote]
                              Hij *heeft* die Porsche nog niet hé? :engeltje: 8)

PB

Moest de benzinetank het een uurtje uithouden wel ja. :mrgreen: :happy: :drink:

25O km?! Da’s amper een uurtje rijden! :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1,021 tot 1,035 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.