Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,162)
    • Veel te weinig. 😉 :drink:

[quote=”WES-RS” post=117053]Staat ook wel even 250km hier vandaan. :?[/quote]Tja Wes life sucks 😉 Je zal er iets voor moeten doen. Hoeveel waren er ook alweer van gemaakt? 😎

Die eerste is inderdaad een knap ding. Wel werkt de airco momenteel niet, m.a.w.: stuk. 🙄 Staat ook wel even 250km hier vandaan. 😕

Die eerste Bully :first:

Prachtig ding. Die tweede, dat interieur :puke:

Een originele nederlandse auto. klikhierop AKK weer bij Joost. klikhierop

klikhierop Kan je bij Joost van Renntech een AKK laten doen. klikhierop

PB

‘t is omdat ik zelf al een Boxster heb, en dat ik aan het kijken ben om een 911 erbij te nemen, anders had hij al gereserveerd geweest. :mrgreen:

Nou, ziet er een knappe Boxster uit voor weinig! 😯

PB

>> klik hier<< Zet die 968 uit je ged88, en ga eens kijken naar deze 986 !

[quote=”PatrickB” post=116901][quote=”9ierre” post=116874]
                        ben hier ook nog niet zo lang actief, maar volgens mij ben jij toch echt wel een aanwinst :first: :respekt: :engeltje: :relaxman:[/quote]

neeneenee, meen het echt wel :engeltje: (en nu serieus :mrgreen: )

[quote=”WES-RS” post=116898]Een keurige Boxster inderdaad. Met een beetje opleg kom je dan uit bij die Boxster S 550 Spyder die (ook) op Kapaza te koop staat. Is deze week trouwens nog van prijs verlaagd![/quote]
                          Onlangs stonden bij CM 2 nette boxsters te koop, zie ze nu niet meer staan op de website, maar kwam dit tegen in dezelfde prijsklasse als de Elfer 968:
                          http://www.carreramotors.be/public/stock/vo_details.asp?strID=721431370&strQuery=VO
                          Wel hoge kilometerstand 😥 .

Waarschijnlijk een weddenschap verloren… :relaxman: 8) :happy:

PB

[quote=”9ierre” post=116874]
                              ben hier ook nog niet zo lang actief, maar volgens mij ben jij toch echt wel een aanwinst :first: :respekt: :engeltje: :relaxman:[/quote]

Een keurige Boxster inderdaad. Met een beetje opleg kom je dan uit bij die Boxster S 550 Spyder die (ook) op Kapaza te koop staat. Is deze week trouwens nog van prijs verlaagd!

Inderdaad niet goedkoop, voor deze som rij je een keurige Boxster…..een pure tweezitter heeft echt wel charme ruzie

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.