Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,162)
    • Ziet er inderdaad een schatje uit, maar voor geen schattig geld. Is bijna CS geld. Ongetwijfeld is hij het waard, maar dit vind ik toch nét teveel. 😉

ik ken er weinig(lees: niets) van maar wat is dit een net ding :wtf:, mooi prijsje, dat wel, radiotje eruit :engeltje: en karren(maar blijf het een lekker prijsje vinden)

Wes,

Vandaag gezien in de nieuwe Porsche Scene live.

Polar silver 968 met 112 d km, echt een schatje!

http://www.elfer.nl

[quote=”PatrickB” post=116861]a ber deuts ist tog nicht so moeilijk :drink:[/quote]
            ben hier ook nog niet zo lang actief, maar volgens mij ben jij toch echt wel een aanwinst :first: :respekt: :engeltje: :relaxman:

Toch zie ik graag wat ik koop. 😉 Dit om niet voor verrassingen te komen staan die hierdoor mischien een afknapper worden en uiteindelijk lijden naar spijt. Zou zonde zijn om als eerste P met zo’n gevoel te zitten. En zo gaat de zoektocht verder! :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=116860]Blijft toch een enorm risico hoor, een wagen kopen die zo lang stil gestaan heeft..[/quote]Auto loopt nu zo te zien op de foto’s dus bij een dealer moeten ze alles wel kunnen nalopen hoe het ervoor staat. Zelf zou ik het wel aan durven na een grondige aankoopkeuring. Ze geven dacht ik ook nog garantie.

😆 😆

Doet me denken aan toen ik samen met een kameraad een 200SX ging kopen in Duitsland. De koper belde terwijl we naar daar aan het rijden waren om te vragen wanneer we bij hem zouden zijn. Wij antwoorden dat het nog “ein hoer” zou duren. 🙄 Die man snapte er (mischien maar goed ook) niks van. 😆

PB

a ber deuts ist tog nicht so moeilijk :drink:

Blijft toch een enorm risico hoor, een wagen kopen die zo lang stil gestaan heeft. Het kan een perfecte wagen zijn, maar als je pech hebt komen er aan de kosten geen einde. 🙁

Daar kom ik ooit misschien nog wel eens op terug porschky. 😉 Ik zeg al jaren dat ik graag Duits zou kunnen, maar vind nooit de motivatie om het te leren. Zowiezo, ik zou het haast nooit gebruiken.

Weet dat een ned-forummer ongezien een 911-3.2 heeft gekocht in Hamburg. Prijs telefonisch af gemaakt, bij een positieve aankoopkeuring bij klikhierop porsche zentrum hamburg zou hij de auto komen halen. Dat is nu zo’n 3 jaar geleden. Hij rijdt er nog steeds mee. Andere forummer heeft uit frankrijk een 3.2 gehaald die ook 10 jaar in een schuur had gestaan. Na een klein beurtje geen rare dingen gehad, rijdt er ook alweer jaren mee.

is trouwens wel grappig hoe klein de wereld kan zijn: die rode 968 is nieuw geleverd in Furth: de stad waar mijn papa geboren is en zijn hele familie nog steeds leeft, en waar ik al vaak geweest ben! 😀
                          Staat met schone autootjes, onze vriend in Hamburg, maar wat een prijzen voor sommigen!! En moest die 928 één jaartje ouder zijn, en al van oldtimertax kunnen genieten, het zou ferm beginnen te kriebelen! :mrgreen:

geheel mee akkoord!

en als er mensen zijn die met Duiste teksten/info problemen hebben, geven ze maar een seintje!

[quote=”patrickvb” post=116783]
                              Misschien heeft deze auto ook lang stil gestaan.[/quote]

Vandaar mijn opmerking – om dat proberen uit te zoeken ..

Stilstand is niet zo goed voor een auto – en je zou als je er nadien mee wilt gaan rijden nog weleens voor verrassingen kunnen komen te staan.

Dit valt en staat natuurlijk ook met hoe de desbetreffende auto is weggezet …

Hopelijk is er gewoon (jaarlijks) weinig mee gereden en heeft men ook de olie (en andere vloeistoffen) in de tussentijd vervangen 💡

Ganz toll!

Aber…Hamburg is niet direct bij de deur voor een bezoekje.
                                Kilometerstand zou wel kunnen kloppen. Enkele jaren terug stond er een zo goed als nagelnieuwe 944 te koop op mobile.de : was na verkoop gewoon blijven staan in een collectie. Prijs was er dan ook naar.

Misschien heeft deze auto ook lang stil gestaan.

Als dat boekje klopt – laatste beurt in Mei 2001 :wtf:

.. staat overigens ook zo in de advertentie – als laatste stand 121 Dkm
                                  – inmiddels 20 Dkm verder in zegge 12 jaar.

De moeite waard om uit te zoeken of die een tijd stil heeft gestaan – of dat er doodgewoon weinig mee is gereden (TUV).

15 reacties aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.