Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Charlesvdw” post=127070]Imho is WES-RS meer een dromer dan een koper…[/quote]Wat voor porsche rij jij ook alweer?…. :popcorn:

Ik heb nog geen 10 minuten geleden naar een Nederlandse verkoper een mailtje gestuurd

Een mailtje?…………. 😉

vind ik ook vrij kort door de bocht van Charles…nooit iemand anders zijn rekening maken….mij zeiden ze ook dat ik moest ophouden met dromen maar diegene die me kennen weten wel anders :ass:

Wes weet waar ie mee bezig is en zal voor zichzelf wel beslissen wanneer de moment/auto er is die heel zijn verlanglijstje kan invullen!!!
        Er zijn er die héél snel kopen maar wederom heel snel terug verkopen omdat het net niet dat is… :engeltje: ….is dat de betere manier???

Blijven zoeken Wes, de juiste komt zeker langs!!

Succes met de werken WES, en wat moet komen komt toch :up:

Nogal redelijk kort door de bocht, die reactie van u Charles.

Je kent me totaal niet (en ik twijfel er ook zéér hard aan of je het volledige topic wel gelezen hebt). Was namelijk alles goed verlopen dan had ik nu een 968, de reden waarvoor ik dit topic aangemaakt heb. Maar deze koop is helaas niet door gegaan door acties van de verkoper en maar goed ook, het was namelijk een (slecht) opgeknapte ongevalwagen!

Ik heb nog geen 10 minuten geleden naar een Nederlandse verkoper een mailtje gestuurd die iets moois heeft staan, dus ik ben zeker nog op zoek. 😉 Elke 5 minuutjes dat ik nu momenteel niet met dozen aan het sjouwen ben, meubels in elkaar aan het zetten, muren/plafonds aan het bijwerken, verven of behangen ben, (daarbuiten heb ik voor privé omstandigheden nog een hele rompslomp met advocaten en juristische diensten te regelen (die KLAUWEN vol geld kosten!! :censored:)) en dit allemaal terwijl ik ook elke dag moet gaan werken. Dus ik zit er druk in. 😉

Mijn excuses dus dat ik momenteel niet zo aanwezig kan zijn zoals eerst. Komt nog wel terug. Mijn liefde voor het merk is nog steeds even groot als altijd, en de mensen hier vind ik nog steeds allen even tof en gezellig! :up:

+1 :up: voor Bart (mush) bedoelt hé!

Bwa, dat zal de toekomst uitwijzen…
                Mij werd (min of meer) hetzelfde verweten toen ik op zoek was naar de T5.
                ‘t Duurt lang ja, en of hij nog echt op zoek is of niet vanwege zijn verhuisprobleem weet alleen hij. Persoonlijk zie ik het probleem niet, niemand is verplicht om koopjes te posten en als er toch iemand auto’s post kijk ik graag mee en doe ik ook graag mijn zegje, als het voor WES-RS niet interessant is of net de moment niet kan ‘t wel voor iemand anders interessant zijn ook.
                2 maand geleden was ik nog volle bak op zoek naar een 964 als 3e Porsche, ondertussen is er een nieuwe camionette besteld en staan mijn 2 Porsches te koop…
                Ik wil maar zeggen “het kan verkeren”, en niets is zo veranderlijk als de mens :popcorn:

Imho is WES-RS meer een dromer dan een koper…

Er staat nog ergens een 2.7 boxster voor weinig 😉

Momenteel zit ik al met (privé) kosten genoeg, dus een C4S kan er niet echt meer vanaf. Helaas… 🙁

Yep koop die van mush, snel mooi enz :coolness:

Hmmm die van de mush …..
                          Ben benieuwd :engeltje:

Eindelijk nog eens even tijd om hier wat te spenderen. De werken in het nieuwe appartementje schieten niet echt op, maar slow and steady wins the race he. 😉 Daarstraks bij mensen moeten werken waar een knappe S2 voor de deur stond, echt een mooie (ondanks de niet originele spoiler). Hij stond niet te koop anders had ik hem misschien wel meegenomen! 😀

PB

Komt aardig in de buurt van hoe ik deze topic aanvoel. :mrgreen: 😉 :mrgreen:

Ik eigenlijk ook niet. Ik mis de updates in de zoektocht wel 😥

Misschien is hij wel gewoon lekker aan het toeren met z’n nieuwe aanwinst ;). Ik zou hem in ieder geval geen ongelijk kunnen geven …

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.