Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,162)
    • waar zit onze vriend Wes ??? ruzie 😉 :think: :drink:

Deze thread is een beetje zoals “Goede tijden, slechte tijden” Blindstra 🙂

Je kan er weken van wegblijven en na de eerste post terug volgen 😛

Ondertussen in België. :popcorn:

ECHT :bounce: :bounce: 👿
            een echte oplichter ja!! Dus zeker niet op ingaan of centjes kwijt

lijkt wel echt te zijn dus ! :popcorn:

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/1999…qq=porsche&afd=autos

dit is de antwoord van de verkoper 😡

hallo,

Hartelijk dank voor uw snelle e-mail. In de eerste plaats wil ik u vertellen dat ik ben gevestigd in het Verenigd Koninkrijk (Engeland), de auto is persoonlijk, ik kocht het uit België als nieuw, waar ik had een arbeidsovereenkomst.
                Nu heb ik volbrachte werk in België en ik wil de auto verkopen, want het is heel moeilijk voor mij om het te gebruiken hier. De auto heeft echte KM met onderhoudsboek, werden alle inspecties op het juiste moment, geen schade, geen ongevallen en geen krassen ook.
                De auto is in uitstekende staat, bewaard in mijn garage.
                Ik heb alle documenten die u nodig hebt en sleutels. Het heeft een duidelijke titel en het kan worden geregistreerd in uw name.I nam hem mee naar mijn dingen te vervoeren van België naar Engeland en ik kan hier niet gebruiken, want is is het stuur aan de linkerkant (hier alle auto’s hebben het stuur aan de rechterkant).
                De definitieve prijs wordt 5.200 euro met alle taksen inbegrepen.

Dank u.

[quote=”mvn17997″ post=126005]Wes, bij de Wallonen staat ook dit koopje

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/1999-porsche-boxster-2-5-148362275.html?prijsmin=225&prijsmax=40000&sort=prijs&qq=porsche&afd=autos

Als die prijs klopt en de auto in orde is, dan zou ik het zelfs in het Chinees durven proberen … :happydance:[/quote]

this een valse advertentie, als gij op reageert, krijg gij een mail trug dat de wagen in engeland is en hij in een andere land is, zo kan hij iemand oplichten

Wim

Doorgeven aan Q-Music, kan hij misschien een Porsche winnen. :sarcastisch 😉

Kunnen we hier geen poll opzetten om te schatten hoe lang het nog gaat duren voor er daadwerkelijk iets aangekocht gaat worden?

Wel mooi dat er nog altijd mensen zijn die blijven adviseren… :hail: :respekt:

[quote=”S2″ post=125817]Kwestie van er wat leven in te houden:

[URL=http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/968-cs-147927137.html]Een echte CS met wat opties[/url][/quote]
                        Dit is de wagen waar ik het eerder over had. Is weldegelijk een CS. De verkoper heeft hem ook al een tijdje te koop staan en moet er niet echt vanaf. Is wel een heel mooi exemplaar.

Dit was mijn laatste reactie… behoudens de felicitaties bij aankoop van een P. :mrgreen:

Ik denk beter gezien te hebben in porsche scene live feb 2013? Met name blauwe 944 met cup velgen leder en audio kit 10 boxen? Ziet er zeernetjes uit en 6000 €. De taal mag al geen barriere zijn…..dus vraag me niet achter mail adres enkel tel nr 😀

Btw ook 2.5 maar 191 pk
                            :applaus:

924S: moet weg.
                              klik

Wes, bij de Wallonen staat ook dit koopje

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/1999-porsche-boxster-2-5-148362275.html?prijsmin=225&prijsmax=40000&sort=prijs&qq=porsche&afd=autos

Als die prijs klopt en de auto in orde is, dan zou ik het zelfs in het Chinees durven proberen … :happydance:

EINDELIJK terug internet! Die mother :censored: van een huisbaas heeft ons internet afgesloten in ons oud appartement omdat hij pissed is dat we vertrekken dus hebben we nu op ons nieuw appartement al internet laten installeren. Wat een luxe die je niet kunt missen zeg… Alles draait rond het internet tegenwoordig.

Anyway, let’s talk cars… De eigenaar van de blauwe CS heeft tot op heden nog niet op mijn mail geantwoord en heb hem/haar ook nog niet aan de lijn gekregen. Gaat wel over maar niemand neemt op…

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.