Mogen geboorde schijven op een porsche?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mogen geboorde schijven op een porsche?

• Maker
    Discussie

• Frederic_911
    Deelnemer

Zoals de titel al zegt, mogen geboorde schijven voor de autokeuring, op een auto die normaal volle schijven heeft? Iemand ervaring mee?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Dat is graag gedaan 😉

[quote=”RSR”:3bcngeqj]Idd dit heb ik vandaag nog eens mogen horen op de keuring tot ik mijn TUV keuring er bij nam, en dan was alles OK.
          Ze gaan er wel soms van uit dat je zelf de boringen hebt gedaan en dat mag dus niet.
          Ik zou er me wel niet te veel zorgen over maken en als je problemen zou hebben op de keuring bel je me en ik bezorg je wel de attesten die je moet hebben ( gratis zelf 😉 ).

Luc[/quote]

Merci luc 😀

Idd dit heb ik vandaag nog eens mogen horen op de keuring tot ik mijn TUV keuring er bij nam, en dan was alles OK.
            Ze gaan er wel soms van uit dat je zelf de boringen hebt gedaan en dat mag dus niet.
            Ik zou er me wel niet te veel zorgen over maken en als je problemen zou hebben op de keuring bel je me en ik bezorg je wel de attesten die je moet hebben ( gratis zelf 😉 ).

Luc

S2

Normaal worden geboorde en/og gegroefde schijven afgekeurd met (raar maar waar) als reden:

Beschadigingen aan het remsysteem

Normaal mag het niet maar troost u het is dus wel toegestaan dat je deze monteerd ze vragen soms eens een attest ( tuv keuring ) maar op een porsche zeg je gewoon dat het origineel is en dat weten zij toch niets van af. Ik heb de wet juist ook eens nagezien en er is niets van terug te vinden.

Luc

Luc

Ik heb er zelf toch nooit problemen mee gehad.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.