Momenol’s portfolio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Momenol’s portfolio

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik wist niet meteen waar ik een portfolio kon aanmaken, dus doe ik het maar in deze sectie.

Ik ben een autofotograaf en grote fan van Porsche. Momenteel bezig ik zelf (nog) geen Porsche. Spijtig genoeg.

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik op zoek ben naar een aantal fotomodellen. Dus als je interesse hebt in een shoot, mag je me altijd mailen. Ik wil even benadrukken dat mijn shoots 100% gratis zijn en volledige belangeloos.

Enkele van mijn foto’s. Er zitten veel BMW’s bij, dat komt omdat ik ook lid ben van Bimmerboard.

Mijn eigen wagen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
    • Als er nog genadige zijn voor een fotoshoot.
      Laat maar iets weten :salut:

Schitterend Jens…Proficiat

Inderdaad, de Passat. Het stond daar goed vol, was geen plaats meer vrij.
          Ik kon hem er ook spijtig genoeg niet af shoppen.

Jammer van de Passat op de achtergrond… 🙁

Voor de rest zijn het héél knappe foto’s! :up:
            (ik hoop op mooi weer morgen… :evil:)

Nog wat foto’s:

Knappe foto’s :applaus:

Een paar knappe foto’s bij ,vooral diegene met de graffiti :up:

:applaus: :applaus: :applaus: :up:

Wim

:up: :up: :up:

Foto’s van de fotoshoot met Mikey vandaag!

Nog even een foto van mijn kar posten 😀

Bedankt! :respect2:

Ik vond het zeer leuk gisteren in de P, waarvoor mijn dank 😀

Well…ziet er nog mooier uit dan in ‘t echt precies…echt heel geslaagd….
                              Bedankt Jens, en was een leuke shoot…vooral dat zicht toen je achterin de kofferbak kroop voor de rollin’ shoot.
                              Probeer op de 18° met de 968 te komen

De kont van een 993 blijft het toch doen :applaus:

Mooie foto’s van Jan z’n nieuwe aanwinst!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.