Momenol’s portfolio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Momenol’s portfolio

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik wist niet meteen waar ik een portfolio kon aanmaken, dus doe ik het maar in deze sectie.

Ik ben een autofotograaf en grote fan van Porsche. Momenteel bezig ik zelf (nog) geen Porsche. Spijtig genoeg.

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik op zoek ben naar een aantal fotomodellen. Dus als je interesse hebt in een shoot, mag je me altijd mailen. Ik wil even benadrukken dat mijn shoots 100% gratis zijn en volledige belangeloos.

Enkele van mijn foto’s. Er zitten veel BMW’s bij, dat komt omdat ik ook lid ben van Bimmerboard.

Mijn eigen wagen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
    • Dubbelpost.

[quote=”S2″ post=139123]Knappe foto’s!

Maar waarom doe je de moeite om de nummerplaten weg te werken als je ze op andere foto’s gewoon laat staan?[/quote]
        Daar is een heel simpele uitleg voor. Ik was het gewoon vergeten 😆

Fixed.

S2

Knappe foto’s!

Maar waarom doe je de moeite om de nummerplaten weg te werken als je ze op andere foto’s gewoon laat staan?

De rest van de foto’s!

ken

Welkom Momenol! Ziet er goed uit laat het ons weten wanneer je volgende porscheshoot een feit zal zijn 😀

Zien er goed uit… 😀

We want more! :mrgreen:

:up:

Het eerste shot van een fotoshoot met 993.

En het tweede is ook een feit!

als ik de datum weet en tijd heb kom ik zeker af :drink: *porsche

[quote=”Momenol” post=138844]

16 augustus ga ik alvast met Mikey een shoot doen.[/quote]

Mag ik mee? :mrgreen:

18&25/08 gaan voor mij wel, een zaterdag niet :salut: :salut: :salut:

[quote=”Momenol” post=138854]Een goed excuus om nog één te organiseren :)[/quote]

Great minds think alike… :coolness: :mrgreen:

Je bent niet Porsche-loos he Funny, dus je kan altijd afkomen. 😉
                              En wie zegt dat er als jij en Mush de Jubi 50 hebben, we niet gewoon een nieuwe shoot kunnen organiseren? 😀
                              Persoonlijk kan ik niet genoeg foto’s hebben van (mijn) Porsche! :mrgreen:

[quote=”Funny” post=138850]Wacht dan eens tot ik mijn 911 50 jaar heb ![/quote]

Een goed excuus om nog één te organiseren 🙂

Edit: Wat WES-RS zegt :applaus:

Wacht dan eens tot ik mijn 911 50 jaar heb !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.