Momenol’s portfolio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Momenol’s portfolio

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik wist niet meteen waar ik een portfolio kon aanmaken, dus doe ik het maar in deze sectie.

Ik ben een autofotograaf en grote fan van Porsche. Momenteel bezig ik zelf (nog) geen Porsche. Spijtig genoeg.

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik op zoek ben naar een aantal fotomodellen. Dus als je interesse hebt in een shoot, mag je me altijd mailen. Ik wil even benadrukken dat mijn shoots 100% gratis zijn en volledige belangeloos.

Enkele van mijn foto’s. Er zitten veel BMW’s bij, dat komt omdat ik ook lid ben van Bimmerboard.

Mijn eigen wagen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
    • Er is inderdaad niet enorm veel belangstelling.
      Misschien kan een Mod even een nieuw topic openen, met een pol voor de 4 datums.
      Er zal dan wel meer volk op afkomen.

16 augustus ga ik alvast met Mikey een shoot doen.

Misschien een pol starten met de 4 datums? 😉
        Ik vind trouwens dat er maar zeer weinig belangstelling is in dit fotoshoot-aanbod. 😕

Zou zaterdag 24 augustus beter passen dan?

18 zit ik in Reims , weekend later werken ;-( ja ik moet die GT3 met iets betalen he 😉

Of wat denken jullie van een zaterdag?
              Misschien past dat beter?

17 of 24 Augustus. Shoot zou doorgaan in Antwerpen.

18 zal lukken .

Voor mij gaan beide niet :bounce:
                  18 Augustus vlottentocht hier op de Nete :happy:
                  Niet te missen evenement in ons dorpje.
                  Eigenlijk carnaval op’t water.
                  25 Aug werken.

18 moet lukken 25 gaat moeilijker worden

Maar waar gaat het nu doorgaan?

Haven Antwerpen??

Ook aanwezig, is voor mij maar een kwartiertje rijden.
                      Alleen geen foto’s van het interieur nemen vóór Oktober :mrgreen:

25 augustus zou lukken ,maar 18 niet 😥 Laat maar weten wat en waar er uit de bus komt ! :popcorn:

Wat denken jullie van 18 of 25 augustus. Ik denk dat voor de meeste een luie zondagmiddag wel zal passen?

Zeg maar wanneer ge uwe fotoshoot wil doen in de Haven van Antwerpen ik zal er zijn :driver:

Ah, wist ik niet. Voor het hapje kan Frituur ‘t Draakske in Deurne wel zorgen. Is niet ver van de haven en is een goede vriend van mij. Dit is eveneens de frituur waar Bart De Wever komt.

Rlc staat voor Real life cafe !
                                Elkaar treffen bij een hapje en een drankje !

RLC? Bedoel je een rondritje?

In de haven van Antwerpen zijn zeer leuke en goede wegen. Geen last van putten of dergelijke. Soms een konijn dat overloopt 😀

Nadien een drankje in een cafeetje in Doel.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.