Momenol’s portfolio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Momenol’s portfolio

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik wist niet meteen waar ik een portfolio kon aanmaken, dus doe ik het maar in deze sectie.

Ik ben een autofotograaf en grote fan van Porsche. Momenteel bezig ik zelf (nog) geen Porsche. Spijtig genoeg.

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik op zoek ben naar een aantal fotomodellen. Dus als je interesse hebt in een shoot, mag je me altijd mailen. Ik wil even benadrukken dat mijn shoots 100% gratis zijn en volledige belangeloos.

Enkele van mijn foto’s. Er zitten veel BMW’s bij, dat komt omdat ik ook lid ben van Bimmerboard.

Mijn eigen wagen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
    • We kunnen wel wat in elkaar steken met daarbij een Rlc ergens in de buurt . 😉 Tenminste als er hier interesse is !?

Raadpleeg deze site even: https://maps.google.be/
        Dan gaat u zien dat Antwerpen niet in Brugge of Knokke ligt. :mrgreen:

In Brugge of Knokke ?

Ik vind de Antwerpse haven prima. Eigenlijk is eender waar prima. 😀

Best kunnen we wel een dag nemen dat zoveel mogelijk mensen aanwezig kunnen zijn.
            Is altijd leuk om dan gigantische groepsfoto, duo-,trio-shoots, op jaartal, 911-,transaxle-, Boxster-evolutie en dergelijke te houden…
            (mijn amateur-fotograafbrein vult zich al met ideeën! :mrgreen:)

Modjes, make it happen please. :coolness:

De meeting met fotoshoot laat ik aan de mod’s over. Alsook het kiezen van de locatie en de datum.

Al raad ik wel de Antwerpse Haven aan. Daar kunnen ineens de beentje gestrekt worden 😆

Zie al uit naar de coming together van de GT3’s

De Kempen is zoveel mooier :relaxman: :relaxman:

Dat zien we ook wel zitten :respect2: Laat maar snel een datum weten :up: :driver:

Geen probleem hoor !

Aan de kust wil ik zeker wel eens doen!
                        Maar dan moeten we er wel ineens een grotere meeting van maken, want het is een 2 tal uur rijden voor mij.

Als tegemoetkoming wil ik wel eens passagieren in de GT3 :hail:

:happydance:

Mijn GT3 is in het voorjaar gebruikt voor een fotoshoot in een studio voor de communie van m’n vrouw haar metekindjes
                          Misschien eens samen afspreken in de buurt van de kust zodat er van eerdere wagens foto’s zijn ?
                          Ik ben ook bereid te komen

Je laat hier maar iets weten op he forum
                          En proficiat met de knappe foto’s
                          image_2013-08-06.jpg

image_2013-08-06-2.jpg

Er is maar 1 GT, de über GT, de daddy,… :coolness:

IMG_9412.JPG

Welkom hier! En wat een mooi aanbod om foto’s te nemen van onze wagens. :applaus:
                            Ik las al ergens groepsfoto’s… I’m in! :mrgreen:
                            Prachtige foto’s trouwens, idem locaties… :up: Doe zo verder!
                            En die Porsche, die komt ooit nog wel eens. 😉

Die GT’s zijn men favoriete modellen. Normaal dat ik daar een hoop foto’s van heb 😛

Dan kunnen we hem ook eens het verschil uitleggen tussen de belangrijke modellen (ie Jubi 50 jahre) en de minder belangrijke modellen (GT1 en GT3) 8) :popcorn:

[quote=”Hellraiser” post=138485]Ik voel een fotoshoot-meeting aankomen :mrgreen:[/quote]
                                  Absoluut! Moeten we zeker eens doen. Hoe rapper hoe liever 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.