Momenol’s portfolio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Momenol’s portfolio

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik wist niet meteen waar ik een portfolio kon aanmaken, dus doe ik het maar in deze sectie.

Ik ben een autofotograaf en grote fan van Porsche. Momenteel bezig ik zelf (nog) geen Porsche. Spijtig genoeg.

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik op zoek ben naar een aantal fotomodellen. Dus als je interesse hebt in een shoot, mag je me altijd mailen. Ik wil even benadrukken dat mijn shoots 100% gratis zijn en volledige belangeloos.

Enkele van mijn foto’s. Er zitten veel BMW’s bij, dat komt omdat ik ook lid ben van Bimmerboard.

Mijn eigen wagen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
    • Mush ik was ook aan het zoeken naar foto’s van de jubi 😥 😥 .

Dat dacht ik ook al.
        Zou wel mooi zijn enkele P bij elkaar voor top foto’s.

Ik voel een fotoshoot-meeting aankomen :mrgreen:

De mush bedoeld hier

D*mn! 😐
              Volgende keer beter! 😉

[quote=”Mushroom” post=138474]Neenee. Waar deze genomen zijn, links daarvan had je een set trappen en daar stonden (toen ik daar was toch) 2 jubi’s…[/quote]
                Juist! Daarboven. Nee daar heb ik spijtig genoeg geen foto’s van. 🙁

Neenee. Waar deze genomen zijn, links daarvan had je een set trappen en daar stonden (toen ik daar was toch) 2 jubi’s…

Dat was waar deze GT1 stond als ik mij niet vergis. Heb ik er spijtig genoeg maar een 2 tal van. De GT1 en de GT3.

Van het museum heb ik nog onderstaand schaalmodel meegebracht. Ik verzamel die ook, naast brochures 😀

Per ongeluk toch geen foto’s genomen van de 50-jahre jubi die daar stonden? :sarcastisch

Ik ben van Mechelen. Mijn meeste shoots gaan door in de haven van Antwerpen.

Onlangs heb ik Porsche bezocht in Stuttgart.
                        Voor de geïnteresseerde,enkele foto’s zijn te vinden op mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/momenol/sets/72157634949593026/

Ten gepaste tijde zal ik dat zeker eens doen, alleen ligt hij (nog maar eens) in panne :bounce:
                          Van welke omgeving ben je eigenlijk, kan ook interessant zijn voor de rest om weten…

Graag. Zeker een oude blauwe 🙂

Je mag me altijd een bericht sturen 😉

Ik schiet alleen modellen :happy: :first:
                              Maar genoeg gezeverd nu 😉
                              Mooie foto’s op een paar knappe lokaties :up:
                              Misschien in de toekomst een shoot met een oudje?

DSC01005.JPG

Danku :respect2:

Ook bedankt voor het aanbod om als model te dienen. Spijtig genoeg schiet ik enkel wagens 😛

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.