Momo prototipo/monza stuur

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Momo prototipo/monza stuur

• Maker
    Discussie
  • Helloo leden,

Ben op zoek naar een momo stuur dat mijn stuur van 911 sc ’81 kan vervangen. Heeft er iemand zo nog eentje liggen? :driver:

Alvast bedankt!!

Gegroet!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ziet er knap uit! Wel voorkeur in volledig zwart stuur. Hoe kan ik checken als dit past op mijn 911 SC ’81?

Hoe bedoel je “daarboven” 😈 :mrgreen:

XXX

Enige nadeel (als het uberhaupt een nadeel is) is dat je de snelheidsmeter niet goed meer kan zien.
          Oplossing, toerenteller met de nul op 6uur zetten en de snelheidsmeter ook. Dan zie je uw snelheid tot ongeveer 140km/h.
          Daarboven heb ik er toch geen interesse meer in, dan heb ik alle aandacht nodig op de baan (eronder ook trouwens).
          Voor de rest, super stuurtje, ligt lekker ind e hand 😀

34 cm

Vp: tja ik dacht dat ik er 150 of 175 euro voor betaald heb, inclusief de naaf, in die groot orde dus

mss ook belangrijk om weten: de diameter en vraagprijs ?

IMG_1664.JPG

IMG_1665.JPG

IMG_1666.JPG

Het is dus idd een prototipo
                Inclusief claxon & naaf
                Wel geen idee of dit de naaf is voor uw wagen.

Ik heb dit stuur eens mee moeten overnemen bij aankoop van een set velgen
                Als ik mij goed herinner is het even geïnstalleerd geweest en er onmiddellijk terug uitgehaald. Geen idee waarom
                Staat is in ieder geval als nieuw zoals u kan zien op de foto’s

Ik hen nog een stuurtje liggen denk ik
                  Zal morgen eens zien

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.