momo prototipo te rulen tegen origineel 3.2 stuur

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop momo prototipo te rulen tegen origineel 3.2 stuur

• Maker
    Discussie
  • Heb sinds gisteren een “nieuwe” 3.2

Daar zit een recent momo prototipo stuur in.maar zou liever een origineel stuur hebben.

Indien iemand graag zijn origineel stuur (in goede staat) wil ruilen tegen dit momo prototipo stuurtje laat het maar weten

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Gewisseld: twee tevreden porschisten 😉

Mag dicht

Niemand die een prototipo stuurtje wil ruilen tegen een origineel?

Heb een origineel gevonden maar dat moet ik terug laten bekleden. Bekleder kan dit eind Januari doen.
        Zonder ruil tegen dan dus een MOMO protoptipo stuurtje met naaf te koop…

Niet direct foto’s van maar het is het zwarte momo prototipo stuur met momo horn en momo naaf..geen quick release

J

Heb een zwart stuur, en ben op zoek naar een prototipo, maar ik zou liever mijn origineel stuur houden…
            Heb je foto’s van jouw stuur?? Toevallig geen TeqNik quick release aan je prototipo?

Al enkele fotokes.

Europsese koplampen liggen al klaar 😉

2016-09-2413.56.28(Large).jpg

2016-09-2414.21.11(Large).jpg

donker blauw,iets donkerder dan mijn interieur

welke blauw heb je liggen Jacques

Zoek een zwart

Tja, foto’s komen nog wel…

Ik moet nog een blauw hebben liggen

Proficiat met de aankoop, heb je er ook al foto’s van ❓ 💡

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.