moncenisio boxster by studiotorino

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s moncenisio boxster by studiotorino

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

[size=2]Het Italiaanse Studiotorino heeft zich toegelegd op het ombouwen van exclusieve wagens. Deze keer bouwen ze een Porsche Boxster om tot een uniek stuk. Nuja, 20 stuks om precies te zijn.

Vanaf november 2013 zullen ze beschikbaar zijn, al verwachten we niet dat je al te lang moet wachten met je bestelling te plaatsen. Zoals dat gaat bij van die ombouwers zijn alle exemplaren meestal in een wip de deur uit. Bestellen is eenvoudig, via de website van de coachbuilder. De klant koopt vervolgens zelf een Porsche Boxster en laat die ombouwen door Studiotorino. De ombouw zelf duurt 3 maanden, volgens het persbericht.[/size]
      bron: autofans.be

studiotorino_moncenisio_001.jpg

naar mijn idee lijkt het meer een ombouw van boxster tot cayman en zijn ze de mosterd gaan halen bij de boxster stola, maar toch ben ik fan :applaus:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Nooit genoeg langdradige topics Pascal. 😉 :mrgreen:

Een wagen mooier maken = andere velgen en ophanging. Liefst uit de optielijst of van een deftige en gerespecteerde tuner genre techart. Al de rest is in mijn ogen tjoening en midlife crisis gedrag 😈

Op die rendering vind ik ‘m nog wel iets hebben, maar zo’n rendering is natuurlijk altijd een beetje overdreven.
            Toen ik een paar maand geleden op zoek was naar een nieuwe T5 ben ik ook renderingen tegengekomen van de nieuwe T6 en toen ik die zag dacht ik ook effe “Hmm, misschien beter wachten op de T6”

m1nyabob58tx.jpg

Toen gezien dat hij pas in 2015 ging uitkomen en ja, zolang kon ik niet wachten en toen zag ik ineens deze en ben dan maar snel gaan tekenen voor de T5 😳 😉

m1nyao7b3aid.jpg

Rendering: mighty fine
            Het echte model: mèèèh

[quote=”WES-RS” post=133760]Coxster :first:

Ben ik de enige die het een wansmakelijk hok vind? :oops:[/quote]

Jij wil gewoon weer een topic van 100 pagina’s :mrgreen:

Coxster :first:

Ben ik de enige die het een wansmakelijk hok vind? 😳

[quote=”deepee” post=133706]
                  naar mijn idee lijkt het meer een ombouw van boxster tot cayman en zijn ze de mosterd gaan halen bij de boxster stola, maar toch ben ik fan :applaus:[/quote]

nen “Boxman” of “Cayster” 😆 in ieder geval wel geslaagd en ze mogen altijd een exemplaar op de oprit achter laten 😉

Halloooooo kroket… 😯
                    Niet verkeerd moet ik toegeven!

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.