mooi weekendje.. (zeggen ze)

Home Forum Porsche Talk mooi weekendje.. (zeggen ze)

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ze geven voor dit weekend een mooi weertje, ergens iets leuks te doen om eens naar toe te rijden ??
      iemand een tip :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
      • Hierboven was hij nu wel heel ongelukkig getrokken. Soms zag het er ook wat beter uit…

20160301_113456-2.jpg

Anyway, de stickers aan de deuren waren er vrij snel af, de Plastidip ietsje later en de stickers op de vensters hangen er nu (na de restauratie door de volgende eigenaar) nog steeds op.
        Ik kan toegeven dat ik fout zat, dat kunnen velen niet. Op papier zag het er mooi uit, in het echt niet. Zo’n Urban Outlaw dink is dus niet zomaar wat verf dooreen kletsen en wat stickers erop. ‘t Luistert allemaal heel nauw :respekt: en… hij had drie pedalen en geen wisser achteraan :sarcastisch :mrgreen:

ook nog een stickerfanaat zo te zien….. :puke:

Zelf de gevel is er bleek van geworden! :mrgreen:

Ik kan het alleen maar volmondig beamen ; het trekt op niks :what:

Zeg nu zelf, als ook de hond met afgrijzen de andere kant op kijkt. :popcorn:

Ik had ‘m net!! 😉
                En de batterij van mijn slijpschijf was plat 😉

20160311_160359.jpga.jpg

Bovenstaande foto van een paar maand later…
                En ja, ‘t trok op niks, kwetet 😳

Anyway, de korte stoere wissertjes op de luchtgekoelde kan ik nog appreciëren, ‘t zijn maar die lange op de waterkoelers die een doorn in het oog zijn.

[quote=”Mushroom” post=258048]Ik heb er een gewoonte van gemaakt om -als ik een 911 zie staan met ruitenwisser achteraan- ‘m er netjes af te slijpen. Ik leg ‘m dan voorzichtig op ‘t dak met mijn adres en telefoonnummer erbij en de tekst ” ‘t is niks, graag gedaan”. Ik heb al vele bedankjes ontvangen :mrgreen: :first:[/quote]

@ Mush, zonder woorden , ik kon het niet laten :engeltje:

2A6D79E7-FC6A-4CBD-9439-756F534D8426.jpeg

Méér dan waarschijnlijk 😉
                    Maar dat past goed bij dat beige interieur :happy:

En waarschijnlijk maar twee pedalen ook 😯 😈

Ik ben blind!!
                        Blind zeg ik u!! 😉

Van de week viel er mijn oog een eerste keer op en moest direcct aan Mush denken.
                          Een nieuwe Skoda Octavia 😯 :puke:

[quote=”Bert V.” post=258047]Ben ik nu den enige, die ruitenwisser achteraan is om te :puke: :puke:[/quote]

Die velgen en bodykit zijn zo lelijk dat ik die achterste ruitenwisser nog niet opgemerkt had 🙂
                            Wel een mooie kleur grijs !

:first: :happy:

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om -als ik een 911 zie staan met ruitenwisser achteraan- ‘m er netjes af te slijpen. Ik leg ‘m dan voorzichtig op ‘t dak met mijn adres en telefoonnummer erbij en de tekst ” ‘t is niks, graag gedaan”. Ik heb al vele bedankjes ontvangen :mrgreen: :first:

Ben ik nu den enige, die ruitenwisser achteraan is om te :puke: :puke:

[quote=”Bert V.” post=257983]Gisteren een namiddagje Zolder gedaan, enkele bekende van hier zien rondwandelen/ rijden. (denk Zuff, Rollie….)
                                    knappe prestatie :up: van Jokkevlo net achter de Mext P van de gebroeders Wauters.
                                    De beruchte GT4S stond er ook.
                                    Op het eerste zicht een mooie 991 Turbo S zien staan, tot ik de achterkant zag, :bounce: :bounce:

[/quote]

Aha , potverdorie “anonieme ” Bert V ; spijtig dat we geen babbeltje hebben geslagen , nu ken ik jou nog steeds niet 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.