Mooie aanbieding

Home Forum Zeverhoekje Mooie aanbieding

• Maker
    Discussie
  • Kleine lettertjes ook lezen,

2 rondes per wagen

extra kosten bij circuit in duitsland (per wagen!)

etc..

Maar verder wel een héél mooie aanbieding
    http://www.1dayfly.com/nl/

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Kom het regelmatijg tegen op 1dayfly.nl Al verschillende items gekocht en bestaan al jaren (dagelijks een promotie, altijd correct en snelle levering tenzij wat vertraging bij de leveranciers. Zelfde principe als http://www.ibood.be (ook al fameuze koopjes gedaan.

Daar aanbiedingen voor het rijden met supercars af en toe terugkomt, lijkt het mij geen oplichting (kunnen ze niet maken bij 1Dayfly)

het is en blijft ‘verdacht’ weinig geld… maar het trekt natuurlijk wel heel wat mensen aan. Ook mijn schoonbroer heeft me blijkbaar nog net voor middernacht een mail gestuurd met dit aanbod…

Ik weet dat er dergelijke initiatieven bestaan, vooral in Frankrijk, die echt wel goed zijn… MAAR dan spreken we wel doorgaans over prijzen die eerder in de richting van de 500 à 700 euro gaan om met 4 supercars 2 à 6 rondjes te rijden… Ik maak mij geen illusies dat het een berg geld kost om dergelijke auto’s echt snel te laten rondrazen op circuit. Heb ooit eens het bedrag gehoord dat BMW moet uitgeven aan de ‘Ringtaxi’ op de Nordschleiffe. Ondanks de 150 euro per rondje (!) scheuren ze daar ferm hun broek aan, gezien de frequente vervanging van remmen, banden, en om de zoveel rondjes zelfs de ophanging! Die wagen moet een uithangbord zijn voor hoe goed zo een M5 wel rijdt… en voor dat prestigevisitekaartje moet men geld overhebben

Wim

Er zit al een addertje onder het gras, verloop kun je hier lezen.

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=30615

Dus ik denk dat je alles goed in de gaten moet houden en regeltjes opvolgen, anders centjes kwijt. 💡

Ik denk dat je dergelijk “arrangement” beter in Abbéville kunt ondergaan (hoewel ik daar zelf wel nog geen ervaring mee heb)

Anoniem

Ik heb hier eerlijk gezegd ook mijn bedenkingen over dat men er weinig plezier aan zou beleven en eerder gefrustreerd naar huis zou gaan.
              2 rondjes per kar… das dus duidelijk om je niet toe te laten op de gas te gaan. Want je kent geen enkele van die wagens dus ga je zodanig voorzichtig moeten rijden – met zoveel pk’s en een wagen die je niet kent ga je echt rap den dekor in als je niet heel voorzichtig rijdt – dat je er in feite weinig plezier gaat aan beleven … en van zodra je de wagen een beetje gaat kennen (na 2 rondjes) is het al gedaan (frustratie, want net dan zou de fun kunnen beginnen). 🙄
              Daarnaast… vooraleer met zo’n bakken op de Nordschleiffe te gaan rijden zou ik toch aanraden om er eerst eens met je eigen wagen (die je kent) te rijden… alhoewel, en das persoonlijk, ik daar van m’n leven niet op zal gaan rijden.

Ik concludeer dat men je met die wagens gaat toelaten om er een beetje mee op circuit te cruisen. Maar wat heb je dan aan die pk’s… 🙄 Zeker als het waar is wat Koen vermeldt inzake max. toegelaten snelheid. Zo kan ik met mijnen 993TT ook geld gaan beginnen verdienen… 😆
              M.i. levert dit evenement je gewoon een frustrerende ervaring op.

Ik herinner me vaag iets van op een ander forum wat hier sterk op trekt en problemen gaf .
                Ik weet niet zeker of het over hetzelfde bedrijf gaat , maar het geeft me een sterk vermoeden van wel .
                Mensen die auto’s reserveerden voor een bepaalde datum , geld betaald hadden en dan net voor die datum steeds te horen kregen dat het niet doorging om verschillende redenen (weer etc) waardoor de datum door de firma verschoven werd .
                Diegene die dat niet wilden / konden hebben hun geld niet terug gekregen .
                Die andere die wel gereden hebben hadden limieten + een co-piloot van het bedrijf erbij in de wagen .
                Snelheden mochten niet boven de 100 of 120 km/u etc .

Wim

Mooi gekozen naam, eendagsvlieg. 😕

Voor dat geld krijg ik er kippenvel van. 💡

Denk dat die mannen inderdaad gaan vliegen als iedereen betaald heeft. 😆

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.