mooie fotoshoot locaties in belgie/nederland

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s mooie fotoshoot locaties in belgie/nederland

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Voor de mensen in Limburg:

Oud station van As

Of aan oude Mijntoren in Genk

Met de Porsche moet ik zelf nog langsgaan 🙂

Wim

Bedankt voor het antwoord Bart, klopt perfect. :up:

[quote=”deepee” post=182550]idd Wim, maar kan je daar nog steeds zomaar binnen rijden of is dat met slagbomen ontoegankelijk gemaakt?[/quote]
          Er staan slagbomen maar in principe staan die (overdag althans) open.
          Het enige gebouw wat zich eigenlijk een beetje leent tot een fotoshoot is dat die Wim liet zien. De rest is gewoon tristesse, en niet de mooie soort.
          Verder wonen er ook nog steeds mensen en die zijn niet altijd even opgezet met “de lijkenpikkers” die daar effe hun bolide komen showen.

Beetje buiten maastricht, ligt een verlaten tankstation, jaren 60 ofzo:

ik vermoed dat je er nog binnen kan.
              Een maat van mij is een grote maand geleden met zijn T2 geweest voor een fotoshoot…..

idd Wim, maar kan je daar nog steeds zomaar binnen rijden of is dat met slagbomen ontoegankelijk gemaakt?

Wim

Zo vind ik Doel ook altijd mooi om een fotoshoot te maken.

mooi gebouw!!!
                    Wat was het precies?

ik passeerde deze week bijna in het centrum van Huy (kwam er binnengereden vanuit Havelange) deze locatie op de Avenue des Ardennes:

HuyAveDesArdennes.png

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.