Mooiere sound voor de Porsche 911 sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mooiere sound voor de Porsche 911 sc

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar wat meer geluid voor mijn Porsche 911 sc

Alles is origineel wat ook al héél mooi is, maar ik zou toch graag dat tikkeltje meer willen.

Wat kan ik zoal doen.

Ik het onderwerp van de nieuwe uitlaat gelezen waar een Dansk voor meer sound zorgt, maar kan je bijvoorbeeld iets aan de luchtfilters doen ?

Graag wat advies ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”Drip” post=222046]Den James is goed op weg;
      SSI is de collector in RVS (Dansk doet dat niet, is deels RVS :wtf: )
      Met een DANSK sportpijpje en daar heb je veeeel keuze :up:
      Heb ‘t op mijn ’84 Tragatje ook zitten, met een sport Dansk en een dikke 80mm pijpje als uitkomst.
      Doet menig alarm afgaan.
      Er zijn mooie combinaties, Dirk1 zijn G maakt ook een lekker geluidje :up:

– TIP – SSI / DANSK combinatie heb ik het goedkoopst gevonden bij Van Kessel tegen Eindhoven :popcorn:[/quote]

da s wat ik wou zegge, kdacht t goed maar zei t verkeerd !

XXX

Mijn SSI / Dansk combinatie koste me in 2011 een goeie 1.800,-€ bij Van Kessel :up: , elders lagen de prijzen voor hetzelfde ronde de 2.200,-€ 🙁

Een te simpele vraag misschien : “wa kost da?” zo’n lekkerder geluid? (PS : ik heb geen buren dus het kan wat luidruchtiger zijn…)

ok, dan zal ik dus effectief naar een andere uitlaat moeten zoeken…

de wintermaanden weet ik dus te vullen met opzoekwerk..

XXX

Den James is goed op weg;
              SSI is de collector in RVS (Dansk doet dat niet, is deels RVS :wtf: )
              Met een DANSK sportpijpje en daar heb je veeeel keuze :up:
              Heb ‘t op mijn ’84 Tragatje ook zitten, met een sport Dansk en een dikke 80mm pijpje als uitkomst.
              Doet menig alarm afgaan.
              Er zijn mooie combinaties, Dirk1 zijn G maakt ook een lekker geluidje :up:

– TIP – SSI / DANSK combinatie heb ik het goedkoopst gevonden bij Van Kessel tegen Eindhoven :popcorn:

heb op men 3.2 ook het volledig inox SSI warmtewisselaarsysteem met kachelombouw en een dansksportuitlaat en ben daar heel tevreden mee :happydance:

Complete Roestvrijstalen SSI uitlaat van t merk DANSK (“2in 1out” met +/-85mm uitlaatpijp), heb er zelf eentje op mn SC, en it sounds just gooooood !!!!!! En ook niet te luid zodat je de geburen als vriend kan houden en rustig kunt cruisen zonder oordopjes.

Den james

Wim

Met luchtfilter zul je niet veel kunnen doen. 💡
                    Ik denk dat je naar een andere uitlaat moet overgaan.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.