Mooiere sound voor de Porsche 911 sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mooiere sound voor de Porsche 911 sc

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar wat meer geluid voor mijn Porsche 911 sc

Alles is origineel wat ook al héél mooi is, maar ik zou toch graag dat tikkeltje meer willen.

Wat kan ik zoal doen.

Ik het onderwerp van de nieuwe uitlaat gelezen waar een Dansk voor meer sound zorgt, maar kan je bijvoorbeeld iets aan de luchtfilters doen ?

Graag wat advies ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
    • @bladerunner: info mbt invoerrechten en btw op de website van Bpost.be

0
      J

[quote=”Yellow Submarine” post=266641]Ik heb al voorgehad dat ze het terugstuurden, omdat ik een brief had gemist met vraag om uitleg. Het waren 2 van 3 identieke luidspreker-kits.[/quote]

been there, done that too!
        Al een geluk dat de verkoper zo eerlijk was om me te contacteren en mijn pakje opnieuw te verzenden.

0

@Bladerunner,
          ik heb je een berichtje in je inbox verzonden…

0

En wat heb je uiteindelijk moeten bijbetalen? Ik vraag dit omdat ik al een tijdje van die custommade LEDkoplampen voor de 911 wil bestellen. Kosten +/- 1000$ aankoop. Wat zou ik moeten bijdokken voor de douane? 🙁

0

Dat is inderdaad minder aangenaam… gelukkig heb ik dat niet meegemaakt…

0

Ik heb al voorgehad dat ze het terugstuurden, omdat ik een brief had gemist met vraag om uitleg. Het waren 2 van 3 identieke luidspreker-kits.

0

Hey G-man,

Dat klopt, ze wijzen een beetje naar rechts, maar ik krijg het niet rechter.. waarschijnlijk kan het te maken hebben met de tussendemper die ik ook vervangen heb…
                  éénmaal op de grond stoort het niet zo hard…

het gewicht is inderdaad een héél verschil…

Ik zal asap een geluidsfragmentje proberen te posten… :driver: :music:

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets bestel uit Amerika en dus totaal geen ervaring met de douane..

0
                  J

ziet er goed uit! en qua gewicht zal het ook een verbetering zijn.
                    Eindstukken wijzen, zo op het zicht, een beetje naar rechts?

dat je moest wachten op je pakje omdat de douane het lang bijhoudt, is niet ongewoon hoor.
                    been there, done that ..

0

Ondertussen is mijn uitlaat van M&K exhaust aangekomen.

Ik heb ze inderdaad besteld bij Brian van Rarely8 motorsports.
                      De levering heeft me wel in spanning gehouden.
                      De uitlaat met de onderlip was op 2 à 3 dagen in België, maar de douane heeft het pakketje vastgehouden van 3 april tot en met 25 april. En Bij BPOST konden ze niets terugvinden..
                      Maar eind goed al goed..

Hier zijn wat foto’s
                      M&Kexhaust.JPG

M&K2.JPG

M&K3.JPG

M&K4.JPG

0
                      J

[quote=”Pierco” post=264650]heeft er hier iemand op het forum ooit en uitlaat besteld bij M&K Exhaust ?

en wat zijn de ervaringen ?[/quote]

ik heb de mijne tweedehands gekocht op Pelican.
                        Brian van Rarelyl8 heeft op Pelican wel een heel goede reputatie dus ik zou daar zonder zorgen iets durven bestellen.

0

air+box+holes1218589197.jpg

zoek een extra luchtfilterdeksel er boor er wat grote gaten in
                          6 cilinder klank orgel…

0

heeft er hier iemand op het forum ooit en uitlaat besteld bij M&K Exhaust ?

en wat zijn de ervaringen ?

0

Ondertussen heb ik een tussenpijpje in RVS bij Van Kessel gehaald en mijn orginele vervangen.

Het geluid is al iets anders, maar nog niet wat ik ervan verwacht had.

tussenpijp.JPG

0

Hey G-man,

ik heb het filmpje in mijn mailbox gehad.. thx hiervoor…
                                dat klinkt inderdaad veel leuker…

0
                                J

test

Edit: filmojes rechtstreeks posten lukt dus niet.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.