morgen eerste P

Home Forum Stel jezelf even voor ! morgen eerste P

• Maker
    Discussie

• Kris
    Deelnemer

Hallo P-forum

Ik ben Kris en woon in regio Aalst.

Na een paar maanden zoeken was het 2 weken geleden in Hamburg meteen liefde op het eerst gezicht, nog 1 nachtje slapen en dan staat de nostalgische jongensdroom ook werkelijk op mijn oprit: een 964 Targa bouwjaar 1992 😀
      Via mijn maat, forumganger DucDirk die mij met het P-virus heeft besmet, volg ik het P-forum al een tijdje, en zo weet ik dat hier best meteen ook een fotootje bijhoort, dus bij deze :salut:

Attachments:
      • 20170810_garage11_6.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
      • Welkom en proficiat met de mooie Targa, ga je veel plezier aan beleven! :happydance:

Welkom op het forum !

Mooie Targa heb je daar :coolness:

Mooi, welkom en goeie keus voor een hoop plezier en belevenis!

Ennuh, op dat fotooke, zo gretig ook, als ie staat om aan het verkeer deel te mogen gaan nemen! :driver:

welkom en proficiat !! uitstekende keuze en smaak.

Proficiat met de mooie aankoop :up:

Proficiat, mooie targa! :up:

Welkom
                    Targa rules!
                    Niks mis met een handjob.

Wim

Pracht exemplaar! Dikke proficiat!

XXX

Welkom Kris,ferme Targa.
                        Veel rijplezier :up:

Proficiat, en zo te zien op de site van de verkoper hèb je nog wel echt een uitzonderlijk exemplaar te pakken! :hail:

Welkom en proficiat met de bolide!!

yeahhhh ik kan het zonder handleiding :happy:

Heeeel mooie 964! Proficiat!

Prachtige Porsche Beautiful proficiat en veel plezier !!
                                :drink:

Automaten en vrouwen blijft een ijzersterke formule! :sarcastisch :mrgreen:

Congrats met je handleiding (manual, heb je ‘m??)!! :first:

Wat een bjoetie, of hoe schrijf je dat :think:

Ik ben helemaal de kluts kwijt na het aanschouwen van zoveel moois :respect2:

Blauw/blauw de enig mogelijke combi, toch ?
                                    Ben wel een ietsje bevooroordeeld 😳

Proficiat met de aankoop, veel plezier en veilige kilometers .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.