morgen eerste P

Home Forum Stel jezelf even voor ! morgen eerste P

• Maker
    Discussie

• Kris
    Deelnemer

Hallo P-forum

Ik ben Kris en woon in regio Aalst.

Na een paar maanden zoeken was het 2 weken geleden in Hamburg meteen liefde op het eerst gezicht, nog 1 nachtje slapen en dan staat de nostalgische jongensdroom ook werkelijk op mijn oprit: een 964 Targa bouwjaar 1992 😀
      Via mijn maat, forumganger DucDirk die mij met het P-virus heeft besmet, volg ik het P-forum al een tijdje, en zo weet ik dat hier best meteen ook een fotootje bijhoort, dus bij deze :salut:

Attachments:
      • 20170810_garage11_6.JPG
    3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
      • het is een C2 manueel, heb even getwijfeld over omdat mijn vrouw enkel met automaat kan rijden, maar het Tiptronic aanbod is beperkt en vaak US-import wat ik toch niet echt zag zitten, dus voortaan ben ik BOB :engeltje:

meer foto’s staan op de site van de verkoper http://www.garage-11.de/fahrzeug/porsche_964_carrera_2_targa

964 rules! Targa’s zijn vrij zeldzaam in de 964, blijkbaar moest iedereen die de hemel wou zien een cabrio hebben destijds…

C2/C4? Manueel/automaat?

Welkom :drink:

ps. je eerste drie berichten moeten wij (mod’s) even goedkeuren, dus niet nodig je bericht meerdere malen te posten 💡

3 reacties aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.