MotoGP

Home Forum Zeverhoekje MotoGP

• Maker
    Discussie
  • Ik weet dat velen hier er ook wel eens op de moto op uit trekken :first:
    Daarnet even, in uitgesteld relais, naar de MotoGP in Motegi (Japan) gekeken. De finale tussen Marquez en Dovizioso was er een om je vingers bij af te likken 😯 😯 Waanzinnige inhaalacties in de regen :respect2: :respect2:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Idd … :engeltje: daarmee zijn moto avontuurtjes door wederhelft allang voorgoed afgeschaft …klaverblad in Sint Niklaas om 3 u snachts met een paar moto vrienden om ter eerst ….zalige tijden vol met ziekenhuisbezoekjes…maar ook …afscheid van goede vrienden die het geluk even tegen hadden…tja ,ze zal wel weeral gelijk hebben zeker…

Watch this en vergeet de F1, zoiets sensationeel krijg je daar nooit te zien:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Wr-QnZ0x0b0[/video]

En het was niet zijn eerste keer, let op de streep die zijn voorband trekt:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=WY0zJrk5ZnQ[/video]

Iedereen, die al eens op een motorfiets of zelfs fiets gezeten heeft, weet wat er normaal gebeurt: je gaat gewoon keihard op je bakkes 😆

Hier ook genoten van het moto GP seizoen dit jaar , wat een talenten zitten daar op de moto ! Spijtig genoeg is het weer gedaan voor dit jaar 😡 ja geef mij maar de moto GP want van F1 val ik in slaap :think:

Geweldige race weer vandaag, Marquez kampioen en geen Dovi. Ik ben geen fan, maar als je ziet hoe hij die machine weer red, terwijl hij eigenlijk al op zijn kant ligt :wtf: :respect2: :wtf: :respect2: :wtf: :respect2: Hij heeft er ondertussen een patent op!
            Rossi speelde geen rol van betekenis 🙁

Hier ook op Eurosport.

Wat was er aan de hand met Dovi eigenlijk? “My all time favorite” Valentino Rossi was weer goed bezig :respect2: :respect2:

Eurosport :salut: :popcorn:

Heel mooie race vandaag . Die Marquez is toch gene sukkelaar zeg … . Ik kijk op La Deux , zijn er nog zenders die de moto gp tonen ?

Het was complete waanzin weer, met ontelbare inhaalacties :first: :first: Jammer van de slechte regie :bounce:

Heb weer volop genoten van de race vandaag, zooo veel beter dan da suffe F1

Yes, go Dovi!!

Het laatste maneuver van Marquez leek me eerder bedoeld om Dovi eraf te rijden ipv voorbij te steken, maar gelukkig liep het goed af 😈

Was een geweldig slot :up: :lekker:

MOTOGP , best show on earth !!!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.