- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
8 december 2013 om 21:27
Beste,
Sinds ik verschillende rubrieken info enz…. heb gelezen ivm problemen met de motor van de Porsche 996 en 997. Vind ik niet direct een duidelijke lijn terug om mijn Porsche 997 Carrera 4S 3.8 in te klasseren.
Bouwjaar 2006 december.
Net geregistreerd dus ben ik nieuw om eventuele reeds over dit probleem aangekaarte discussies terug te vinden.
Is het nodig om me daarover ongerust over te maken of hoe kan ik het kloppend hart van mijn Porsche in het oog en oor houden?
Voor het moment heb ik geen problemen, maar beter voorkomen dan genezen.
Ik ga mijn olie verversen om de 10000 km. Deze morgen las ik nog dat er zich een bepaalde as in de motor parten kan spelen om de motor out of order te stellen.
Kan me er iemand daaromtrent over antwoorden?
De volgende vraag heb ik nog , kan men de motor apart verzekeren tegen motorschade, want dit onderdeel is toch het duurste denk ik van de wagen of ben ik mis?
Wie kan er me daarin helpen om zorglozer de komende dagen, weken, maanden ,jaren van mijn Porsche te kunnen genieten. Want ik ben zoals eenieder in deze forum een Porsche liefhebber in hart en nieren!!De groetjes,
Door
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.