Motor laag vacuum

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Motor laag vacuum

• Maker
    Discussie
  • Wie kan hier wat uitmaken wat de fout zou kunnen zijn van het lage vacuum wat de motor trekt ? :think:
    FILMPJE

Alvast bedankt 😉

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Wim

Ik zou mij er niet te druk om maken, want valt best mee dat lage vacuüm.
      Want op het moment je een klein beetje gas bijgeeft staat hij in het groen.

Ik zou naar gehoor op filmpje maar eens de kleppen deftig stellen en deze mooi strak 0.10mm zetten.
      Denk dat dit eerder nodig is als vacuüm probleempje. 😉

0

Ik kan momenteel niks meten , 🙁 ik heb twee compressie testers , de ene is blijkbaar kapot (daarstraks gemerkt) en met de andere geraak ik niet tot in het bougie gat 🙄
        Ik moet er een koppelingstukje voor halen om van twee ene goeie te maken die past .
        Compressielektester heb ik uitgeleend en ge weet hoe dat gaat he . 👿

Ik vertrek morgen voor een weekje vakantie dus kan er nog weinig aan doen maar net nu moet ik natuurlijk met die vacuummeter wat zitten spelen en zie ik deze uitkomst ! :bounce:
        Nu zit ik te denken wat er loos kan zijn en vertrek ik niet zo graag natuurlijk :what:

Ik heb alle vacuum slangetjes en inlaat gedeelte al eens na gelopen maar alles lijkt na eerste inspectie in orden te zijn .
        Timing en CO staan correct .
        Laatste compressietest dateert van ong. 2-3 maand terug en alle cil. zaten tussen 11.5 en 12 Bar .
        De naald van de vacuummeter lijkt ook licht te schommelen (lekkende klep) ?
        Ze zijn wel aan een afstelling toe want ik hoor de kleppen tikken.
        Ik merk ook op dat hij na gas geven langzamer terug naar zijn stationair zakt :think:

Alvast bedankt om het even mee denken 😉

0

Wat zegt een compressie meting ?
          Oorzaak kan simpelweg liggen aan ergens valse lucht aanzuigen
          Maar ook kleppen die slecht sluiten en dat is minder

Compressietest zou duidelijkheid moeten brengen

Mvg, Guy

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.