Motor plaat

• Maker
    Discussie
  • Een ideetje voor onze Cayman rijders ? Misschien kennen jullie dit al . Ik had het nog niet gezien in ieder geval .

Attachments:
    • 39B64515-72D0-4DC8-8D50-75489CB9D326.jpeg
    • 9400CD1A-5D11-4863-8AE6-24722422306E.jpeg
    • B8735ACB-7CD2-4382-BE49-14E987A1545A.jpeg
    • 04EA61AA-9299-4C4A-A497-0BCF7ABE284B.jpeg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Dat soort vrouwen kost meer aan onderhoud dan een GT3…

En als je ze wil inruilen krijg je er niets voor. In tegendeel, je moet er voor betalen…

:engeltje:

Erwin, je vrouw leest mee zeker? je schrijft immers: die WIL of kan ik ook niet krijgen :happydance:

Maar neen. Het is trouwens op maat van de 987, voor de 981 zag ik er nog geen.

En ik weet zeker dat er een bestofte motor schuilt onder de afdekking. Dus moet je die proper maken (en houden) en liefst ook gaan schilderen (in het geel). Heb ik geen zin in eigenlijk.

Maar het ziet er wel lekker uit. Zoals Penélepe Cruz of Veronique De Kock en die wil of kan ik ook niet krijgen! :mrgreen:

als je een autocad tekening van de plaat kan aanleveren dan kan ik je zo wel een model/plaat lasersnijden uit transparant PMMA (plexiglas)… :salut:

Heb je er al eentje besteld , yellow ?

Ha! :happy:

Een andere in gelaagd (en gehard) glas met 2 x 4 mm

Glass – double layer 4mm safety glass

Wij die dachten dat Porschisten immuun waren tegen Fellalitis ! :engeltje:

[i]• 1/2″ thick cell-cast molded-acrylic panel for optimal clarity[/I]

PORSCHE CAYMAN TRANSPARENT ENGINE COVER

Op foto lijken mij dit vlakke platen. Vormen moet je met warmte, in een oven.

Mijn vrouw werkt in een bedrijf waar ze PC platen maken , helaas kan je daar alleen vlakke platen krijgen . Ze leveren platen om de ruiten van Porsche gt3 Rs , lambo superleggera , Bugatti Veyron , … te maken . Hoe kan je gemakkelijkst PC vervormen ?. Ik vermoed door het materiaal te warmen … .

Als ik dit zo zie is dit op enkele uurtjes zelf gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk is hiervoor Polycarbonaat gebruikt, dit kan je online bestellen en zelf op maat zagen.

Ik ben op dit moment bezig met dit product om een glazen Targadak te maken voor mijn 3.2

Voor de onhandigen wil ik ook wel eens proberen zoiets te maken voor een Cayman.

Deze die ik tegenkwam kost 490 pond . Te koop via eBay . Ik wil de link wel even zoeken , indien je wil .

Nog nooit gezien. Wel hilarisch!

Wakosta? Bestond al in 2009 blijkbaar. 650$

gallery13large.jpg

Comment van een ex-eigenaar

[i]i had this cover.

it is cosmetically superior to the other covers but it does generate a lot of the engine noise (mostly the higher pitches whines and whooshes from the belts and intake)

there is a slight increase in heat from the engine as well which i don’t mind as much as the sound.

i must say, the looks you get with this and a painted engine are priceless….[/i]

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.